تشییع پیکر مادر شهیدان کشوری
کد خبر: 2912038
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۹

تشییع پیکر مادر شهیدان کشوری

گروه جهاد و حماسه: مراسم تشییع پیکر مادر شهیدان محمد و احمد کشوری نهم اسفندماه با حضور مسئولان استانی و کشوری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مراسم تشییع پیکر مادر شهیدان احمد و محمد کشوری، روز نهم اسفندماه با حضور ربیع فلاح، استاندار مازندران، حجت‌الاسلام حسنی، قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، ائمه جمعه شهرستان‌های قائمشهر، سیمرغ، جویبار و ...، فرمانده سپاه کربلای مازندران، فرماندهان نیروی نظامی و انتظامی و مردم غیور شهرستان سیمرغ و مازندران در سیمرغ برگزار شد.
در این مراسم که خیل مردم برای احترام به مادر شهیدان کشوری به خیابان آمده بودند، سیدجواد هاشمی، هنرمند کشورمان مادر شهیدان کشوری را الگوی صبر و استقامت معرفی کرد و افزود: مردم غیرتمند سیمرغ در زمان حیات مادر شهیدان کشوری احترام خاصی برای او قائل بودند و اکنون نیز برای وداع با او حضور عاشقانه دارند. وی در ادامه به مداحی و نوحه‌خوانی پرداخت.
در این مراسم پیام آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران و پیام حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران قرائت شد.
مردم سیمرغ بعد از تشییع پیکر مادر شهیدان کشوری نماز میت را به امامت حجت‌الاسلام محمدباقر یوسفی، امام جمعه شهرستان سیمرغ اقامه کردند.
مادر شهیدان کشوری در گلزار شهدای سیمرغ در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده شد.

captcha