برگزاری همایش «عفاف و حجاب فاطمی» در شهرستان میناب
کد خبر: 2918975
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۱

برگزاری همایش «عفاف و حجاب فاطمی» در شهرستان میناب

گروه اجتماعی: مسئول دفتر کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد ‌میناب از برگزاری همایش عفاف و حجاب فاطمی همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قران(ایکنا) از هرمزگان، مسعود جداوی، مسئول دفتر کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه میناب روز گذشته، 11 اسفند در جمع خبرنگاران گفت: به‌مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه(س‌)، همایش عفاف و حجاب فاطمی برگزار می شود.
وی افزود: این همایش با مشارکت واحد خواهران 14 کانون فرهنگی ـ هنری شهری، بخش مرکزی و بخش بنذرک شهرستان میناب در فرهنگسرای شهید بهشتی برگزار خواهد شد.
جداوی عنوان کرد: همایش عفاف و حجاب فاطمی از ساعت 15 روز چهارشنبه، 13 اسفند با سخنرانی سرکار خانم صالحی از مدرسین حوزه علمیه آغاز می شود.
وی ادامه داد: در این همایش، فضائل و شخصیت دخت بنی مکرم اسلام حضرت زهرا(س‌) در ‌خصوص جایگاه زن در اسلام و نقش حجاب در تعالی فرد و استحکام بنیان خانواده تبیین خواهد شد.
این فعال فرهنگی همچنین از برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع عفاف و حجاب از برنامه‌های جانبی این همایش خبر داد و گفت: کتاب این مسابقه بین اعضای کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد توزیع شده است و در روز همایش مسابقه برگزار و به نفرات برگزیده جوایزی اهدا می شود.
وی‌ مداحی توسط یکی از مداحان اهل بیت(ع‌)، قرائت شعر و دیکلمه در وصف یاس نبوی را از دیگر برنامه‌های همایش عفاف و حجاب فاطمی در شهرستان میناب برشمرد.

captcha