ششمین یادواره 103 شهید گمنام و مفقودالاثرکازرون برگزار شد
کد خبر: 2927887
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۳

ششمین یادواره 103 شهید گمنام و مفقودالاثرکازرون برگزار شد

گروه اجتماعی: ششمین یادواره 103 شهید گمنام و مفقودالاثر شهرستان کازرون به‌همت بسیج دانشجویی در دانشگاه سلمان فارسی این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، ششمین یادواره شهدای گمنام و مفقودالاثر شهرستان کازرون به‌همت بسیج دانشجویی امروز، 13 اسفند در دانشگاه سلمان فارسی این شهر برگزار شد.
حجت‌الاسلام کاظم سلیمانی، مدرس حوزه و دانشگاه در این یادواره گفت: در دوران دفاع مقدس دشمنان با بهره‌گیری از تمام امکانات روز دنیا از هر طرف به کشورمان یورش آوردند تا بتوانند جمهوری اسلامی را نابود کنند.
وی اظهار کرد: در آن برهه حساس شهدا با معرفت بلندی که داشتند به وظیفه خود عمل کردند و با امکانات کم و ناچیزی که در اختیار داشتند در مقابل دنیای استکبار تا دندان ‌مسلح ایستادگی کردند.
وی تصریح کرد: امروزه شکل خط مقدم جبهه عوض‌ شده و دشمنان بدون صدا و چراغ خاموش با استفاده از فضای مجازی به جنگ ما آمده‌اند و در پی دگرگونی و هجمه به افکار جوانان و نوجوانان کشورمان هستند.
این استاد حوزه اظهار کرد: امروزه همگان باید در برابر تخریب و هجمه دشمنان به وظیفه خود عمل کنیم و مانند شهدا به وعده الهی باور داشته باشیم.
در حاشیه این برنامه باشکوه، دانشجویان دانشگاه سلمان فارسی کازرون غرفه‌هایی با هدف ارائه سبک زندگی حضرت زهرا(س) و آشنایی با فرماندهان شهدا برپا کرده بودند.
یادآور می‌شود، یادواره 103 شهید گمنام و مفقودالاثر کازرون با اهدای جوایز به خانواده‌های معظم شهدا و بیان خاطرات یکی از یادگاران دفاع مقدس و مداحی به پایان رسید.

captcha