تلاش برای ارتقای فرهنگ قرآنی در بین آحاد مردم/ دوری از ارائه صرف آمار
کد خبر: 2991614
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۶
حسن محمدی:

تلاش برای ارتقای فرهنگ قرآنی در بین آحاد مردم/ دوری از ارائه صرف آمار

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: رئیس اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور گفت: سال آینده سال انسجام و اتحاد بیشتر جامعه قرآنی خواهد بود و همه با هم برای ارتقای فرهنگ قرآنی در بین آحاد مردم تلاش خواهیم کرد.

حسن محمدی، رئیس اتحادیه تشکل‌های قرآن وعترت کشور در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) ضمن تبریک سال جدید گفت: سال 1394، سال انسجام و اتحاد بیشترجامعه قرآنی خواهد بود همچنین همه با هم برای ارتقای فرهنگ قرآنی در بین آحاد مردم، تلاش خواهیم کرد.

وی ادامه داد: با توجه به مصوبه‌های قرآنی سال 93، امیدواریم در سال جدید بین دستگاه‌های قرآنی وحدت خوبی اتفاق بیافتد و همدلی کلی و واحد برای ارتقای سطح قرآنی، برای همه مردم ایجاد شود.

حسن محمدی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم در کشور، تصریح کرد: با توجه به اینکه در حوزه حرفه‌ای در امر فعالیت‌های قرآنی موفق بودیم اما در امر ترویج مفاهیم قرآنی در بین آحاد مردم، تلاش بیشتری باید صورت گیرد.

دستگاه‌ها قرآنی از آمارزدگی دوری کنند

رئیس اتحادیه تشکل‌های قرآن وعترت کشور در ادامه افزود: برای ترویج مفاهیم قرآنی در بین آحاد مردم، باید شورای توسعه فرهنگ قرآنی در این بحث ورود پیدا کند و ارتقای سطح فرهنگ قرآنی، در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: اکثر دستگاه‌ها متوسل به ارائه آمارهای عجیب وغریب هستند و در سال 94 باید تلاش کنیم که از آمارزدگی دوری کنیم و تلاش کنیم تا قرآن را در بین مردم رواج دهیم.

captcha