تکمیل پرتال جامع قرآنی تا نمایشگاه قرآن امسال
کد خبر: 3015833
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۹
رئیس مرکز رسانه‌های دیجیتال ارشاد خبر داد:

تکمیل پرتال جامع قرآنی تا نمایشگاه قرآن امسال

گروه فضای مجازی: رئیس مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: پرتال جامع قرآنی تا نمایشگاه قرآن امسال با همکاری معاونت قرآن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی خواهد شد.

سیدمرتضی موسویان، رئیس مرکز رسانه‌های دیجیتال، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، با اشاره به ایجاد وحدت رویه در موضوع حفظ آنلاین قرآن اظهار کرد: ایجاد پرتال جامع قرآنی به منظور ایجاد وحدت رویه در موضوع حفظ آنلاین قرآن با همکاری معاونت قرآنی وزارت ارشاد در حال تکمیل شدن است.

وی ادامه داد: معاونت قرآنی وزارت ارشاد بحث محتوای پرتال جامع قرآنی را پیگیری می‌کند و مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در حال آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم برای این پروژه است.

رئیس مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: امیدواریم با تکمیل پروژه پرتال جامع قرآنی، همه بازیگران صحنه قرآن و کسانی که علاقمند هستند، در یک نقطه متمرکز شوند و فعالیت کنند.

وی بیان کرد: فعالیت همه کسانی که با روش‌های مختلف بحث قرآن‌آموزی را پیگیری می‌کنند، خوب است اما نرم‌افزارهای مختلفی در حوزه حفظ قرآن طراحی شده که در این پرتال جامع رونمایی خواهد شد.

موسویان اظهار کرد: اگر امسال بتوانیم اعتبارات لازم را تأمین کنند در حمایت از نرم‌افزارهای حفظ قرآن اقداماتی انجام خواهیم داد تا این محصولات با بهای مناسب در اختیار علاقمندان قرار بگیرد.

وی افزود: آغاز فعالیت پرتال جامع قرآنی تا نمایشگاه قرآن امسال شاهد خواهیم بود و محتوای آن هر روز تکمیل می‌شود. با شناختی که از حجت‌الاسلام حشمتی دارم قطعا محتوا با سرعت بالایی تأمین خواهد شد و در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرد.

رئیس مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: دست‌اندرکاران مختلف تولید محتوای قرآنی از زاویه‌های مختلف به این موضوع نگاه کنند، منعی ندارد و همین تنوع باعث جذب مخاطب متنوع می‌شود.

captcha