همدلی دولت و ملت عامل توسعه‌ی پایدار و همه جانبه کشور می‌شود
کد خبر: 3060597
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵

همدلی دولت و ملت عامل توسعه‌ی پایدار و همه جانبه کشور می‌شود

گروه سیاسی: نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قطعا توسعه کشور بدون هماهنگی و همدلی میان ملت و دولت امکانپذیر نخواهد بود، گفت: همدلی میان دولت و ملت موجب توسعه‌ی پایدار کشور می‌شود.

سالار مرادی،  نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، با بیان اینکه مقام معظم رهبری هر سال با توجه به ضرورت، موضوعی را به عنوان شعار سال انتخاب می‌کنند، اظهار کرد: یکی از راهکارهای توسعه پایدار کشور تحقق منویات مقام معظم رهبری است.
وی با بیان اینکه مدیران، نخبگان و همه مردم باید منویات رهبری را مدنظر قرار دهند، افزود: مجلس عصاره ملت بوده و وظیفه‌اش قانون‌گذاری است و باید تلاش کند در چهارچوب منافع ملی پشتیبان خانه دولت باشد.
مرادی عنوان کرد: دولت نیز باید تلاش کند جایگاه مجلس را بشناسد و حتی‌المقدور طوری حرکت نکند که ناهماهنگی و دوگانگی میان دولت و مجلس پیش آید.
وی ادامه داد: ما در راستای وظایف خود تا جایی که بتوانیم از برنامه‌های دولت حمایت می‌کنیم و انتظار داریم دولت نیز به تعهدات خود در چارچوب تعیین شده عمل کند.
نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس بیان کرد: خود ملت نیز ناظر بر کار مجلس هستند و از طریق مجلس مطالبات و خواسته‌های خود را مطرح می‌کنند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه همدلی میان دولت و ملت موجب توسعه‌ی پایدار کشور می‌شود، تصریح کرد: همدلی و همزبانی میان دولت و مردم یکی از ‌مهم‌ترین ابزارهایی است که در شرایط حال حاضر داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی می‌توان مشکلات را آسان‌تر حل کرد.
نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس اضافه کرد: مشکلاتی که در حوزه اشتغال، معیشت و تورم وجود دارد با همکاری میان مردم و دولت حل می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه تمام مسئولان، مدیران و مردم باید حمایت‌  ویژه‌ای از عنوان سال کنند، بیان کرد: به طور قطع توسعه کشور بدون هماهنگی و همدلی میان ملت و دولت امکانپذیر نخواهد بود.
مرادی با بیان اینکه همه افراد جامعه باید به نوبه‌ی برای توسعه کشور تلاش کنند، یادآور شد: امیدوارم سال جدید شاهد رونق و توسعه بیشتر کشور در حوزه های اقتصادی، فرهنگی سیاسی و اجتماعی باشیم.

captcha