تجلیل از ۱۴ حافظ و قاری نسل سوم و چهارم انقلاب در کاشان
کد خبر: 3083957
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۶

تجلیل از ۱۴ حافظ و قاری نسل سوم و چهارم انقلاب در کاشان

کانون خبرنگاران نبأ/ الهه دهقانی: همزمان با روز جمهوری اسلامی، از ۱۴ تن از حافظان و قاریان قرآن کریم نسل سوم و چهارم انقلاب در کاشان تجلیل شد.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، همزمان با روز جمهوری اسلامی؛ از ۱۴ تن از حافظان و قاریان قرآن کریم کاشان که محصول جمهوری اسلامی و از متولدین انقلاب و نسل سوم و چهارم انقلاب بودند تجلیل شد.

این مراسم معنوی، شامگاه دوازدهم فروردین به همت هیئت علی اکبر (ع) و زورخانه پهلوان تختی و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی کاشان، با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرماندار کاشان، مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، نماینده دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مسؤول دارالقرآن اداره تبلیغات اسلامی کاشان و جمعی از مسؤولان و باستانی کاران شهرستان کاشان در زورخانه پهلوان تختی کاشان برگزار شد.

در این مراسم از مصطفی اصفهانیان، علی اصغر قدیری مفرد، عباس چنینی، مرتضی صادقی، سید میثم پیمبرپور، صادق کرباسی، حمیدرضا اسماعیلیان، سعید اکرمی، محمدجواد عطایی فرد، سید مهدی بنی‌هاشمی، سید محمد مهدی سید اصفهانیان، علی عربی، سیدمهدی رخسارزاده و مهدی رایگان حافظان و قاریان متولدین انقلاب با اهدای لوح تقدیر و هدایای ارزشمندی تجلیل و تقدیر شد.

تلاوت قرآن کریم توسط علی اصغر قدیری مفرد آرانی قاری و حافظ ممتاز بین‌المللی و نفر برگزیده مسابقات حفظ ارتش‌های جهان، اجرای ورزش زورخانه‌ای توسط باستانی کاران هیئت حضرت علی اکبر(ع)، خاطره‌گویی توسط یکی از مبارزان دوران انقلاب اسلامی و قرائت قصیده در وصف مولای متقیان حضرت علی (ع) از دیگر برنامه‌های این مراسم با شکوه بود که مورد استقبال بی‌نظیر حاضران در این مراسم قرار گرفت.

captcha