«مسعود نجابتی» نامزد عنوان «چهره سال هنر انقلاب» شد
کد خبر: 3107818
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶

«مسعود نجابتی» نامزد عنوان «چهره سال هنر انقلاب» شد

کانون خبرنگاران نبأ/ جلال بیطرفان: مسعود نجابتی گرافیست و خوشنویس شناخته شده‌ی قمی، در فهرست پنج نامزد چهره برگزیده سال هنر انقلاب اسلامی قرار گرفت.

ه گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، در این فهرست پنج نفره، علاوه بر مسعود نجابتی، ابراهیم حاتمی‌کیا و نرگس آبیار (فیلمساز)، فاضل نظری (شاعر) و مرتضی سرهنگی (نویسنده و پژوهشگر) نیز حضور دارند. نامزدهای چهره سال هنر انقلاب اسلامی بر اساس آثار خلق شده هنرمندان کشور در سال 1393 با موضوع انقلاب اسلامی انتخاب شده‌اند.

بنابر نقل روابط عمومی حوزه هنری استان قم، مسعود نجابتی، هنرمند شناخته شده عرصه گرافیک و خوشنویسی به دلیل فعالیت در حمایت و تولید آثار هنرهای تجسمی برای دفاع از شان و شخصیت پیامبر گرامی اسلام(ص)، توسط کارشناسان حوزه هنری در فهرست نامزدهای چهره سال هنر انقلاب اسلامی قرار گرفته است.

این هنرمند که متولد سال 1346 است، آثار درخشانی را در زمینه هنر گرافیک و خوشنویسی انقلاب اسلامی خلق نموده‌است. مسعود نجابتی سال گذشته و در بحبوحه هجمه‌های غرب علیه مسلمانان و بحث اسلام‌هراسی و هتک حرمت به ساحت پیامبر گرامی اسلام(ص)، فعالیت ارزنده‌ای در این خصوص داشت. او همچنین یکی از داوران رویداد هنری جشنواره نشانه ‌نوشته پیامبر اکرم فیلم محمد(ص) ساخته مجید مجیدی بود.

چهره برگزیده سال هنر انقلاب اسلامی در مراسمی که با عنوان «جشن هنر انقلاب»، عصر چهارشنبه 19 فروردین ماه  در حوزه هنری برگزار می‌شود، معرفی خواهد شد و از دیگر نامزدان تقدیر و تجلیل به عمل می‌آید.

captcha