نشست سالانه مدیران برنامه‌ریزی امور قرآنی استان‌ها برگزار می‌‌شود
کد خبر: 3140603
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵

نشست سالانه مدیران برنامه‌ریزی امور قرآنی استان‌ها برگزار می‌‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: نشست سالانه مدیران برنامه‌ریزی امور قرآنی استان‌ها در سازمان دارالقرآن الکریم برگزار می‌‌شود.

حسین بهبودی، مدیر امور موسسات و استان‌های سازمان دارالقرآن الکریم در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان اینکه نشست سالانه مدیران واحدهای دارالقرآن ادارات تبلیغات اسلامی استانها هرساله در سازمان دارالقرآن الکریم برگزار می‌شود، گفت: این نشست امسال نیز طی روزهای هشتم و نهم اردیبهشت‌ماه در محل سازمان دارالقرآن برگزار خواهد شد.
وی افزود: با توجه به اینکه واحدهای دارالقرآن ادارات تبلیغات اسلامی استان‌ها به اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی استان‌ها ارتقا یافته و مدیران واحدهای دارالقرآن‌ نیز از این پس با عنوان مدیران برنامه‌ریزی امور قرآنی فعالیت می‌کنند در این نشست دوروزه تلاش داریم تا ساختار جدید را برای مدیران تشریح کنیم.
بهبودی در ادامه گفت: با توجه با آغاز فعالیت دارالقرآن‌ها در سال جدید، این نشست با هدف ایجاد وحدت رویه و تشریح و تبیین برنامه‌ها و سیاست‌های سازمان دارالقرآن الکریم در سال جدید برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: همچنین در این نشست دوروزه، مدیران برنامه‌ریزی امور قرآنی استان‌ها به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود درباره برنامه‌های سال 94 پرداخته و موانع و چالش‌های پیش‌رو را با مدیران و معاونان سازمان دارالقرآن الکریم در میان می‌گذارند.
مدیرکل امور موسسات و استان‌های سازمان دارالقرآن الکریم عنوان کرد: اواخر سال گذشته استقرار دبیرخانه هیئت رسیدگی به امور موسسات فرهنگی قرآن و عترت در شورای توسعه فرهنگ قرآنی به تصویب رسید و بنا شد این دبیرخانه از سال جدید فعالیت خود را در سازمان دارالقرآن الکریم آغاز کند که روند فعالیت این دبیرخانه نیز در این نشست دوروزه برای مدیران برنامه‌ریزی امور قرآنی استان‌ها تشریح می‌شود.

captcha