محمدرضا زائری «اعترافات» خود را به نمایشگاه کتاب می‌برد
کد خبر: 3140693
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷

محمدرضا زائری «اعترافات» خود را به نمایشگاه کتاب می‌برد

گروه ادب: حجت‌الاسلام محمدرضا زائری کتاب «اعترافات» را در نمایشگاه کتاب تهران ارائه می‌کند.

علیرضا اژه‌ای، مدیر روابط عمومی انتشارات آرما در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) گفت: دو کتاب با عناوین «خبرنگار بدون مرز» و «اعترافات» نوشته حجت‌الاسلام محمدرضا زائری است که مراحل نشر خود را سپری می‌کند و به زودی مجوز چاپ آنها از سوی اداره کتاب صادر می‌شود. همچنین «مجموعه مقالات همایش مرجع بیداری اسلامی» نیز توسط این نویسنده به نگارش درآمده و در نمایشگاه کتاب تهران ارائه خواهد شد.

وی افزود: از این نویسنده، پنج عنوان کتاب دیگر نیز در نمایشگاه کتاب تهران ارائه می‌شود که منتشر شده و عناوین آن شامل «باید رفت»، «حجاب با حجاب»، «حجاب بی‌حجاب»، «سبک زندگی» و «قدم کلیک‌هایتان بر چشم» است.

اژه‌ای ادامه داد: کتاب‌های دیگری نیز در دست انتشار هستند که از جمله آنها می‌توان به «جایی که خیابان‌ها نام داشت» نوشته رنده عبدالفتاح، «زخم داود» نوشته سوزان ابوالهواء و مزمزه کلمات نوشته حسام‌الدین مطهری اشاره کرد.

وی یادآور شد: انتشارات آرما در بیست و هشتمین دوره نمایشگاه کتاب تهران 92 عنوان کتاب ارائه می‌کند که از این تعداد 20 عنوان چاپ جدید هستند.

گفتنی است، «افق تمدنی آینده انقلاب اسلامی»، «کلت 45»، «مرزبانان بیدار»، «تمدن برتر»، «خنده‌های امپراتور»، «لعن‌های نامقدس»، «دعاهای قرآنی» و «نام‌ها و نهضت‌ها» از کتاب‌های منتشر شده دیگر انتشارات آرما است.

captcha