نفوذ و قدرت معنوی رهبری، ایران را به قدرت فوق العاده در منطقه تبدیل کرده است
کد خبر: 3160659
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۱
اکبری جدی:

نفوذ و قدرت معنوی رهبری، ایران را به قدرت فوق العاده در منطقه تبدیل کرده است

گروه سیاسی: نماینده ولی فقیه در کشور روسیه و امام جمعه موقت اردبیل گفت: نفوذ و قدرت معنوی رهبری، ایران را به قدرت فوق العاده در منطقه تبدیل کرده است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، حجت الاسلام صابر اکبری جدی، امام جمعه موقت اردبیل، ظهر امروز، 28 فروردین ماه، در خطبه های نماز جمعه شهر اردبیل با اشاره به فضیلت ماه رجب و روزه و اعتکاف در این ماه، اعتکاف را یک فرصت معنوی بزرگ برای جوانان دانست.
نماینده مقام  معظم رهبری در کشور روسیه ضمن تبریک روز ارتش، از خدمات ارتش جمهوری اسلامی ایران تجلیل و ارتش را نماد قدرت و عزت کشور دانست.
امام جمعه موقت اردبیل افزود: ملت ما حرکت های حماسی و ورود نجیبانه ارتش به انقلاب و اطاعت از حضرت امام (ره) را فراموش نخواهند کرد و تا انقلاب پای برجاست ملت ما منت دار حرکت های بزرگ ارتش است.
اکبری جدی تصریح کرد: انقلاب اسلامی نیز به ارتش خدمات مهمی ارائه کرده است، داشتن رهبری صالح و ولایت الهی، افتخار و عزت بزرگی برای ارتش است و ارتش ما با یک واسطه به حرف معصوم (ع) عمل می کند.
وی خاطرنشان کرد: استقلال ارتش دومین خدمت بزرگ انقلاب به ارتش است و از این طریق از تحقیر مستشاران نظامی خلاص شده است و امروز ارتش نه تنها مستشار نظامی خارجی ندارد، بلکه خود ارتش ما در کشورهای مختلف حضور مستشاری دارد.
اکبری جدی افزود:  پیشرفت های علمی در ارتش خدمت سوم انقلاب به ارتش است، که باعث شده دولت های بزرگ با ایران به عنوان یک ابرقدرت تعامل داشته باشند.
نماینده مقام  معظم رهبری در کشور روسیه تصریح کرد: نفوذ و قدرت معنوی رهبری از یک طرف و قدرت فناوری های نظامی و نظم و انسجام نیروهای مساح از طرف دیگر، قدرت اقتصادی ایران با این همه تحریم ها از طرف سوم و پیشرفتهای علمی در موضوعات استراتژیک از طرف چهارم کشور ما را به قدرت فوق العاده در منطقه تبدیل کرده است.
امام جمعه موقت اردبیل بر لزوم حمایت از هیأت مذاکره کننده و بر اجتناب از تخریب تاکید کرد و نقد عملکرد این هیأت را نیز لازم و موجب تقویت مذاکره کنندگان دانست و گفت: دلواپسی و حساسیت به مذاکرات از طرف نمایندگان و کارشناسان و مطبوعات لازم و ضروری است و باید از آن استقبال شود.
نماینده ولی فقیه در کشور روسیه با بیان اینکه در مذاکره باید واقع بین بود، اضافه کرد:  دشمن، دشمن است و نباید خیال پردازی کرد.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب می خواهند مشکل هسته ای حل شود، اما می فرمایند به مذاکرات خوش بین نیستم، این به معنی مخالفت با مذاکره نیست، چون ایشان حمایت خود را از مذاکره کنندگان اعلام کرده اند، ولی مذاکره هسته ای مسأله بسیار حساسی است و رهبری با درایت خود، آن را مدیریت می نماید.
اکبری جدی ادامه داد: در این مذاکره باید عزت و استقلال کشور حفظ شود و ما باید به هیأت مذاکره کننده اعتماد داشته باشیم.
نماینده ولی فقیه در کشور روسیه به رسمیت شناخته شدن قدرت هسته ای ایران در توافق اخیر را بسیار مهم دانست و گفت: مسأله مورد بحث در حال حاضر اصل غنی سازی نیست، بلکه در مقدار آن بحث می شود.
اکبری جدی تصریح کرد: حساسیت دشمنان ما روی قدرت هسته ای و یا بمب هسته ای نیست، بلکه آنها از پیام موفقیت ایران می ترسند و آن پیان این است که با مقاومت و تکیه بر توانمندی های خود در این دنیای پیچیده می تواند عزت و استقلال خود را حفظ کند و تبدیل به الگوی ملت ها شود.

captcha