۵ اردیبهشت؛ تجمع جامعه قرآنی در حمایت از ملت یمن
کد خبر: 3173571
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲

۵ اردیبهشت؛ تجمع جامعه قرآنی در حمایت از ملت یمن

گروه فعالیت‌های قرآنی: جامعه قرآنی کشورمان روز پنجم اردیبهشت در حمایت از ملت مظلوم یمن در میدان فلسطین تهران تجمع می‌کنند.

رحیم قربانی،‌ رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن اعلام خبر تجمع اعتراضی فعالان قرآنی کشورمان نسبت به حمله آل سعود به مردم مظلوم یمن گفت: این تجمع ساعت 18 تا 19:30 روز شنبه، پنجم اردیبهشت‌ماه در میدان فلسطین برگزار می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه این تجمع اعتراضی جهت بزرگداشت شهدای یمن و محکومیت جنایات آل سعود است، ‌افزود: سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ و جامعه قرآنی کشورمان تصمیم دارد  تجمعی را برگزار کند که در آن فعالان، مدیران،‌ پیشکسوتان،‌ قاریان و حافظان قرآنی کشورمان حضور پرشکوهی خواهند داشت.
قربانی تصریح کرد: این تجمع اعتراضی در روز پنجم اردیبهشت و همزمان با شکست حمله نظامی آمریکا در طبس برگزار خواهد شد. به این جهت میدان فلسطین برای این تجمع در نظر گرفته شده است که جامعه قرآنی در کنار عموم مردم به جهانیان نشان دهند که مسئله اصلی، آمریکا و رژیم صهیونیستی است و این تجمع با نگاه به حمایت از فلسطین است و نباید توطئه‌های دشمنان، جامعه اسلامی را از مسیر اصلی خود منحرف کند.
رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ با بیان اینکه در صورتی که مجوزهای لازم برای راه‌اندازی این تجمع صادر شود،‌ برگزار خواهد شد،‌ خاطرنشان کرد: البته مشکلی در مورد کسب مجوز جهت تجمع وجود ندارد و به حول الهی این تجمع در زمان مقرر برگزار می‌شود.

captcha