ارسال بیش از ۶۲ هزار اثر به دبیرخانه استانی پرسش مهر ریاست جمهوری
کد خبر: 3179042
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵

ارسال بیش از ۶۲ هزار اثر به دبیرخانه استانی پرسش مهر ریاست جمهوری

گروه اجتماعی: زارع‌پور با اشاره به اینکه طرح پرسش مهر ریاست جمهوری از سال گذشته و با محوریت مصرف بهینه آب و جلوگیری از هدرروی آن در مدارس استان کلید خورد، گفت: ۶۲هزار و ۲۹۰ اثر به دبیرخانه استانی این طرح ارسال شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، هادی زارع‌پور، مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 30 فروردین در نشست مشترک آموزش و پرورش با شرکت‌های تابعه وزارت نیرو در استان که به منظور بررسی طرح پرسش مهر ریاست جمهوری برگزار شد، اظهار کرد: این طرح که با محوریت مصرف بهینه آب و جلوگیری از هدرروی آن در مدارس استان  سال گذشته کلید خورد، 62هزار و 290 اثر به دبیرخانه استانی این طرح ارسال شده است.
وی افزود: بیش از 38 درصد از دانش‌آموزان و حدود 45 درصد از فرهنگیان در این طرح در قالب انشاء، مقاله، کاریکاتور، نقاشی، سرود و وبلاگ نویسی و سایر رشته‌هاشرکت کردند.
بنا براین گزارش، همچنین، سیدعلی لدنی‌نژاد، مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه وبویراحمد نیز با بیان اینکه فرهنگ سازی در زمینه مصرف بهینه آب بهترین روش برای جلوگیری از هدررفت این مایع حیاتی با ارزش است، یادآور شد: لازم است طرح همیار آب در ایام تعطیلات مدارس و در اردوهای تفریحی و اوقات فراغت دانش‌آموزان دنبال شود.

captcha