نظارت ۴۰ کارشناس بر حسن اجرای آزمون سراسری حفظ قرآن/ یک حوزه در تهران
کد خبر: 3202514
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷
خدمتکار خبر داد:

نظارت ۴۰ کارشناس بر حسن اجرای آزمون سراسری حفظ قرآن/ یک حوزه در تهران

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر اداره آموزش معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد با اشاره به حضور ۴۰ کارشناس برای نظارت بر حسن اجرای آزمون سراسری حفظ قرآن گفت: این افراد در حوزه‌هایی که بیشتری تعداد شرکت‌کننده‌ها را دارند حضور خواهند یافت.

مرتضی خدمتکار، مدیر اداره آموزش معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) ‌در مورد آخرین تصمیم‌گیری‌ها برای برگزاری بهتر آزمون سراسری حفظ قرآن گفت: هیچ مشکل خاصی برای برگزاری مطلوب این آزمون وجود ندارد و همه تصمیم‌گیری‌ها براساس برنامه از پیش طراحی شده در انجام است.
خدمتکار افزود: برای برگزاری هر چه مطلوب‌تر این آزمون مراکز و استان‌هایی که بیشترین تعداد شرکت‌کننده‌ها را در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن دارند،‌ ناظرانی را اعزام خواهیم کرد تا بر حسن برگزای آزمون نظارت داشته باشند.
وی در ادامه به برگزاری جلسه هماهنگی ناظران این آزمون در اواخر هفته گذشته اشاره و عنوان کرد: بیان تاکیدات لازم و نکات مهم فنی و اجرایی در مورد پیشبرد مقدمات و مدیریت برگزاری سیزدهمین آزمون قرآن و عترت و چگونگی اقدامات پایانی برگزاری این آزمون برای تحصیل نتیجه هر چه بهتر از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود.
خدمتکار با بیان اینکه 40 ناظر برای برگزاری مطلوب این آزمون در نظر گرفته شده است، تصریح کرد:‌ بعد از برگزاری آزمون در روز یازدهم اردیبهشت‌ماه تلاش خوهیم کرد تا پایان همین ماه نتایج این آزمون را اعلام کنیم.
مدیر اداره آموزش معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد با اشاره به تصحیح ماشینی پاسخنامه‌های آزمون سراسری حفظ قرآن اظهار کرد: با توجه به در نظر گرفتن زمان یک هفته‌ای برای بررسی اعتراضات احتمالی حداکثر زمانی که برای اعلام نتایج در نظر گرفته شده است دهم خردادماه است.
وی در ادامه در مورد مراکزی که برای شهر تهران به عنوان میزبان در نظر گرفته شده است بیان کرد: در شهر تهران، شمیرانات و شهرری تنها یک حوزه را برای میزباتی در نظر گرفته‌ایم که آن هم دانشکده الهیات دانشگاه تهران است و تمامی شرکت‌کننده‌های شهر تهران آزمون خود را در این حوزه برگزار خواهند کرد.

captcha