سند راهبردی نماز در سازمان میراث فرهنگی تدوین می‌شود
کد خبر: 3202572
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸

سند راهبردی نماز در سازمان میراث فرهنگی تدوین می‌شود

گروه جامعه: دبیر ستاد اقامه نماز سازمان میراث فرهنگی اعلام کرد: تدوین سند راهبردی نماز در سازمان میراث فرهنگی یکی از بندهای تفاهم‌نامه ۲۲ بندی سازمان میراث فرهنگی و ستاد اقامه نماز است.

حجت‌الاسلام والمسلمین ایمان عبداللهیان، دبیر ستاد اقامه نماز سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از طراحی سند چشم‌انداز فعالیت‌های نماز سازمان میراث فرهنگی خبر داد و گفت: این سند، سند جامعی خواهد بود که چشم‌انداز سال‌های آینده سازمان در حوزه نماز را مشخص می‌کند.

وی ادامه داد: در سال جاری توافق‌نامه‌ای میان سازمان میراث فرهنگی و ستاد اقامه نماز در 22 بند منعقد خواهد شد که کارهای مقدماتی آن انجام شده و منتظر امضای رؤسای دو سازمان هستیم.

عبداللهیان افزود: یکی از بندهای این تفاهم‌نامه تدوین سند جامع راهبردی برای اقامه نماز در سازمان میراث فرهنگی است تا چشم‌انداز پنج یا 10 ساله این سازمان در خصوص نماز را مشخص کند.

دبیر ستاد اقامه نماز سازمان میراث فرهنگی همچنین اعلام کرد: در حال عقد قرارداد با گروه‌های پژوهشی برای انجام کارهای پژوهشی و پرسشنامه‌ای در سازمان میراث فرهنگی هستیم.

captcha