امشب؛ آخرین مهلت ثبت نام در اعتکاف دانشگاه پیام نور
کد خبر: 3203607
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰

امشب؛ آخرین مهلت ثبت نام در اعتکاف دانشگاه پیام نور

گروه دانشگاه: معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور از تعیین امشب به عنوان آخرین مهلت ثبت نام دانشجویان دانشگاه پیام نور استان تهران در مراسم اعتکاف خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی، معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور با اعلام مهلت ثبت نام دانشجویان دانشگاه پیام نور استان تهران در مراسم اعتکاف گفت: تمامی دانشجویان دانشگاه پیام نور استان تهران تا امشب، 5 اردیبهشت‌ماه فرصت دارند از طریق سایت pnu.nahad.ir جهت شرکت در این مراسم معنوی ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه مراسم معنوی اعتکاف یکی از مراسم اثرگذار و متحول‌کننده برای جوانان و دانشجویان است، افزود: این مراسم با هدف اعتلای سطح فرهنگ دینی میان دانشگاهیان، ایجاد شوق و انس با این مراسم معنوی و ارتباط مستقیم با معبود لایزال در دانشگاه‌ها و به‌ویژه در دانشگاه پیام نور برگزار می‌شود.

کریمی همچنین در مورد نحوه ثبت نام کارکنان دانشگاه گفت: تمامی همکاران سازمان مرکزی می‌توانند با مراجعه حضوری به دفتر نهاد تا تاریخ 7 اردیبهشت‌ماه سال جاری جهت ثبت نام در این مراسم معنوی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه سال گذشته 150 دانشجوی دانشگاه پیام نور استان تهران در مراسم اعتکاف این دانشگاه شرکت کردند، اظهار کرد: مراسم معنوی اعتکاف در دانشگاه پیام نور از جمعه، 11 اردیبهشت لغایت دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود امسال حدود 200 نفر از دانشگاهیان در این اعتکاف شرکت کنند.

وی مراسم اعتکاف را فرصت مغتنمی برای همه به‌ویژه جوانان دانست و گفت: اعتکاف، بیرون رفتن از خانه خویش و مصمم شدن بر حضور در خانه حضرت حق است و این فرصت سه روزه اعتکاف، عبادتی تقرب‌جویانه و داوطلبانه است که می‌تواند همه را از تعلقات دنیایی و مادی دور کرده و به حضرت حق نزدیک کند.

کریمی در پایان اظهار کرد: دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور تمامی استان‌ها مجری برگزاری اعتکاف هستند و دانشجویان علاقه‌مند می‌توانند جهت ثبت نام به این دفاتر مراجعه کنند.

captcha