ساده‌سازی مفاهیم قرآنی برای دانش‌آموزان یک ضرورت است
کد خبر: 3203642
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱
کریمی:

ساده‌سازی مفاهیم قرآنی برای دانش‌آموزان یک ضرورت است

گروه اجتماعی: معاون آموزش متوسطه مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با تأکید بر اقدام جدی برای انتقال معارف قرآنی به مخاطبین عام، گفت: ساده‌سازی مفاهیم قرآنی برای دانش‌آموزان یک ضرورت است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان غربی، موسی کریمی، معاون آموزش متوسطه مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی صبح امروز، پنجم اردیبهشت‌ماه در آئین افتتاحیه سی و سومین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش‌آموزان پسر جنوب استان که در شهرستان نقده برگزار می‌شود، اظهار کرد: قرآن برای عموم جامعه است و این از برکات انقلاب اسلامی است که امروزه در جامعه قرآن و برکات آن جاری و ساری است.

کریمی بیان کرد: این دوره از مسابقات با شرکت 272 هزار دانش‌آموز شرکت‌کننده در سطح استان شروع شد که از این تعداد هزار و 891 نفر به مرحله استانی راه یافته‌اند.

وی افزود: از این تعداد هزار و 28 نفر دانش‌آموز پسر و 863 نفر دانش‌آموز دختر هستند که همزمان با این مراسم در شهرستان نقده، مسابقات شمال استان نیز در شهرستان خوی در حال برگزاری است.

معاون مدیرکل آموزش پرورش استان در حاشیه این مراسم بازدیدی هم از بخش‌های مختلف محل برگزاری مسابقات و اسکان دانش‌آموزان انجام داد.

یادآور می‌شود، در مسابقات دانش‌آموزان پسر جنوب استان در شهرستان نقده، تعداد 172 دانش آموزان و 56 مربی و عوامل اجرائی از شهرهای بوکان، مرحمت آباد، کشاورز و نقده حضور دارند.

captcha