پیام آیت‌الله العظمی نوری همدانی به تجمع اعتراضی جامعه قرآنی در محکومیت جنایات آل سعود
کد خبر: 3205866
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۶

پیام آیت‌الله العظمی نوری همدانی به تجمع اعتراضی جامعه قرآنی در محکومیت جنایات آل سعود

گروه فعالیت‌های قرآنی: پیام آیت‌الله العظمی نوری همدانی در تجمع جامعه قرآنی با عنوان محکوم کردن جنایات آل سعود و تجلیل از شهدا و استقامت یمن قرائت شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، تجمع اعتراضی جامعه قرآنی کشورمان عصر امروز پنجم اردیبهشت ماه در میدان فلسطین تهران برگزار شد. در بخشی از این تجمع پیام آیت الله العظمی نوری همدانی از مراجع عظام تقلید توسط مرتضی نجفی‌قدسی قرائت شد.

متن این پیام به این شرح است؛

«وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبُونَ»
اکنون در حدود یک ماه است که عربستان سعودی با بمب‌های آتشی و تجهیزات جنگی به کشتن زنان و کودکان و تخریب خانه‌ها و مراکز اجتماعی و زیرساخت‌های کشور اسلامی یمن با کمال بی‌رحمی و شقاوت پرداخته است و همه می‌دانند که او آلت دست استکبار و صهیونیست‌ها یعنی دشمنان کینه‌توز اسلام شده است.
زیرا می‌دانیم روزی که ملت‌های اسلامی در کشورهای اسلامی به فکر استقلال و نجات خود از زیر سلطه استکبار و ایادی آنها و صهیونیست‌ها افتادند قدرت‌های استکباری که در رأس آنها آمریکا است چون منافع و سلطه‌گری خویش را در خطر دیده‌اند به این فکر افتاده‌اند که در کشورهای اسلامی جمعیت‌هایی را به عنوان سلفی‌گری، داعش و بوکوحرام با پول‌های گزافی که از راه نفت و گاز و خون دل ملت که به دست می‌آورند ایجاد کنند و در کشورهایی مانند سوریه، لبنان، عراق و بحرین با شقاوت تمام به تخریب، کشتار زنان و کودکان بپردازند تا اینکه کار به جایی رسید که حکومتی که خود را خادم الحرمین و الشریفین معرفی می‌کند و هر سال با چاپ میلیون‌ها قرآن و ارسال آن به کشورهای دنیا خود را شاخص اسلام معرفی می‌کند امروز به کشور اسلامی یمن که جرمی به جز استقلال‌خواهی و نجات خود از سلطه‌گری، هدف دیگری ندارد حمله کرده و جنایات شرم‌آوری را مرتکب گردید.
قدرت‌های استکباری به تحسین و تشویق او اقدام کردند، اگر اینها دلشان برای کشورهای اسلامی می‌سوخت چرا در مورد حمله به سوریه، لبنان و عراق ساکت نشستند و در موضع بحرین حرفی نزده و درباره حمله اسرائیل اشغالگر به فلسطین سخن نگفتند.
مردم مسلمان این حملات را محکوم می‌کنند و به این موضوع پافشاری می‌نمایند که هر ملتی حق تعیین سرنوشت خود را دارد و مستضعفان بالاخره پیروز خواهند شد. «إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ»
این تجمع قرآنی به این وسیله فریاد اعتراض خود را به گوش مسلمانان جهان می‌رساند و به متجاوزان به کشورهای اسلامی عزیز نیز اعلام  می‌کند که مجازات و عواقب این ظلم‌ها بالاخره دامن‌گیر آنها خواهد شد. «وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبُونَ»

captcha