جامعه قرآنی پیروزی ملت یمن را براساس آیات الهی نوید می‌دهد
کد خبر: 3206868
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۲
خواجوی:

جامعه قرآنی پیروزی ملت یمن را براساس آیات الهی نوید می‌دهد

گروه فعالیت‌های قرآنی: پیشکسوت قرآنی کشورمان در تجمع فعالان قرآنی معترض به جنایات آل سعود گفت: جامعه قرآنی براساس آیات قرآن کریم، پیروزی ملت یمن را نوید می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، تجمع اعتراض‌آمیز جامعه قرآنی کشورمان عصر امروز شنبه پنجم اردیبهشت‌ماه با حضور جمع کثیری از فعالان قرآنی در میدان فلسطین تهران برگزار شد، در بخشی از این مراسم که با حضور پر رنگ فعالان قرآنی کشورمان همراه بود، محمد خواجوی، پیشکسوت قرآنی کشورمان در سخنانی گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) اسلام ناب محمدی در برابر تمام استکبار قد علم کرد و ایستاد.
وی افزود: خط هابیلیان و قابیلیان مربوط به دیروز و امروز نیست و از گذشته دور در جریان بوده است تا به امروز، در این بین امام خمینی(ره) با رهبری فرزانه خود این راه حق را که راه هابیلیان بود به گونه ای هدایت نمودند که اسلام به مثابه خورشیدی تابناک در دنیا درخشیدن گرفت و این درخشش همچنان ادامه دارد.
این پیشکسوت قرآنی کشورمان تصریح کرد: تا کنون که راه استکبار در باطل و به بطالت گذشته است و با زر و زور سعی داشته است تا اسلام را به کنار بزند، این تقابل ادامه داشته است. استکبار با این حرکات سعی دارد تا در این قالب اسلام ناب و اسلام حقیقی را با شکست مواجه کند که به حول و قوه الهی محقق نخواهد شد چرا که این وعده الهی است.
خواجوی بیان کرد: دشمنان اسلام ناب با تبلیغات، تحریفات و تلاش‌های مذبوحانه خود تلاش دارند تا اسلام را به زانو در بیاورند اما خواست خداوند در برابر آنها ایستاده است. این وعده الهی است و آل سعود این را باید آویزه گوش خود کند که سرانجامش چیزی جز نابودی نخواهد بود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود در تجمع اعتراضی جامعه قرآنی علیه جنایات آل سعود در یمن، عربستان را یکی از دو بازوی استکبار برای مقابله با اسلام ناب عنوان کرد و گفت: در کنار این بازو صهیونیسم غاصب قرار دارد و اینها دو بازوی استکبار برای مبارزه با گسترش اسلام هستند.
این فعال قرآنی کشورمان در ادامه با تبریک به ملت مظلوم یمن برای ایستادگی در برابر متجاوزان، اظهار کرد: باید به ملت یمن تبریک گفت چرا که پیام قرآن و اهل بیت(ع) را دریافت کرده است و این حقیقتاً تبریک دارد.
خواجوی افزود: اگرچه در کنار این تبریک باید یک تسلیت نیز بگوئیم اما در کنار این تسلیت دو تبریک باید گفته شود، تبریک اول برای دریافت پیام قرآن و تبریک دوم برای این است که به زودی آل سعود به آل سقوط تبدیل خواهد شد.
این پیشکسوت قرآنی کشورمان همچنین اذعان کرد:جامعه قرآنی به ملت عین این مژده را خواهد داد که با توجه به فرامین الهی و دستورات قرآن و اهل بیت(ع) و با توجه به آموزه های دینی قطعاً پیروزی با مردم یمن است که به زودی این اتفاق خواهد افتاد.

captcha