دوره توجیهی «تدبر در قرآن» در جامعةالقرآن شعبه رسالت برگزار می‌شود
کد خبر: 3208962
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲
با حضور حمید محمدی؛

دوره توجیهی «تدبر در قرآن» در جامعةالقرآن شعبه رسالت برگزار می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: جلسه توجیهی دوره «تدبر در قرآن»، ششم اردیبهشت‌ماه در جامعةالقرآن الکریم شعبه رسالت بانوان بزرگسال برگزار می‌شود.

منیر روحی، مسئول جامعةالقرآن الکریم و اهل‌‌البیت(ع) شعبه رسالت بانوان بزرگسال در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: جلسه توجیهی دوره توجه به مفاهیم قرآن کریم‌ صبح امروز، ششم اردیبهشت‌ماه‌ با حضور حجت‌الاسلام حمید محمدی، دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جلسه فوق از ساعت 9:30 آغاز می‌شود، ادامه داد: هدف از برگزاری این جلسه علاوه بر ارائه گزارشی مختصر از فعالیت‌های این شعبه جامعةالقرآن، بیان اهمیت تدبر در قرآن است.

روحی با تأکید بر اینکه دوره فوق در راستای توجه به فرمایش مقام معظم رهبری نسبت به توجه به مفاهیم و تدبر در قرآن و مختص حافظان کل جامعةالقرآن است، اظهار کرد: جلسه توجه به مفاهیم قرآن با حضور رجبی، سه‌شنبه هر هفته از ساعت 8 تا 9:30 برگزار می‌شود.

مسئول جامعةالقرآن الکریم و اهل‌‌البیت(ع) شعبه رسالت بانوان بزرگسال بیان کرد: این دوره تکمیلی است که در کنار تثبیت قرآن و مرور محفوظات حافظان کل به‌منظور جذب توجه آنها به مفاهیم و تدبر در قرآن تشکیل می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین در کنار کلاس‌های تثبیت و مفاهیم، دوره تجوید و ترتیل‌خوانی نیز ویژه حافظان کل برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای به‌دست آوردن اطلاع از سایر دوره‌های این شعبه می‌توانند در ساعات اداری با شماره‌های 77292151 و 77882965 تماس بگیرند و یا به‌صورت حضوری به این شعبه واقع در بزرگراه رسالت شرقی، نبش اتوبان باقری، روبه‌روی راهنمایی و رانندگی منطقه 5 مراجعه کنند.

captcha