بیانیه اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی خراسان شمالی در حمایت از مردم یمن
کد خبر: 3209039
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵

بیانیه اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی خراسان شمالی در حمایت از مردم یمن

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: اتحادیه مؤسسات قرآنی ‌ـ مردمی خراسان شمالی در راستای حمایت از مسلمانان مظلوم یمن بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی خراسان شمالی به نمایندگی از طرف جامعه فعالان قرآنی این استان ضمن محکوم کردن این جنایات، ایستادگی و حمایت خود را از مردم بی‌دفاع یمن اعلام داشته و تا برقراری صلح و امنیت کامل مسلمان بی‌دفاع یمن در کنار آنها خواهد ایستاد.

در این بیانیه آمده است؛ «متجاوزین بدفهم و حامیان صهیونیستی که اسلام عزیز و نیرومند را بزرگ‌ترین مانع راه منافع نامشروع خود می‌دانند، دست به این اقدام ناجوانمردانه داشته و بازیگران طراحان صهیونیستی شده‌اند. نکته مهم و عجیب‌تر این‌که، متجاوزین به سرزمین یمن خود شاهد بودند که دولت غاصب اسرائیلی، یعنی سرسخت‌ترین دشمن اسلام، از اولین دولت‌های حمایت‌کننده از این تجاوز بوده‌اند.

باردیگر استکبار جهانی و حامیانش، چهره حقیقی خود را با کشتار مردم مظلوم یمن و سکوت رسانه‌های خبری به نمایش گذاشت تا به جهانیان نشان دهد که همچنان بر سر عهد شوم و ننگین خود در سرکوب حق و حقیقت ازهیچ جنایتی فروگذار نخواهد کرد.

مردم مسلمان و رنجور یمن بدانند که با صبر و تحمل به حزم و تدبیر، خزان این ظلم باطل را برابر دولت حق خواهند دید که خداوند وعده داده است،« فَانتَقَمْنَا مِنَ الَّذِینَ أَجْرَمُوا وَکَانَ حَقًّا عَلَیْنَا نَصْرُ الْمُؤْمِنِینَ» و «ان جندنا لهم الغالبون» و نیز اینکه درج دُر عقیق حکومت اسلامی در حلقه کشور به خون جگر و استقامت شود و مطمئن باشید برادران ایرانیتان همراهان معنوی شما خواهند بود.


در بخش پایانی این بیانیه اعلام می‌داریم، سکوت معنادارسازمان‌های بین‌المللی و کشورهای مدعی حقوق بشر در مقابل این تجاوز آشکار، بخش دیگری از این سناریو بوده و نقطه تاریکی از مفاهیم مجامع بین‌المللی و مدعی حقوق بشر است.

captcha