۲ مامور خاطی به اشد مجازات می‌رسند
کد خبر: 3220801
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۹
وزارت خارجه عربستان در نامه‌ای رسمی اعلام کرد:

۲ مامور خاطی به اشد مجازات می‌رسند

گروه جامعه: وزارت خارجه عربستان (شعبه منطقه مکه مکرمه) در نامه‌ای رسمی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در جده در خصوص تعرض دو مأمور سعودی به دو نوجوان عمره‌گزار ایرانی اعلام کرد که این دو مأمور به اشد مجازات خواهند‌ رسید.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) وزارت خارجه عربستان سعودی (شعبه منطقه مکه مکرمه) در نامه‌ای رسمی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در جده در خصوص تعرض دو مامور سعودی به دو نوجوان عمره گزار ایرانی اعلام کرد که این دو مامور به اشد مجازات خواهند رسید.

در بخشی از این نامه آمده است: در خصوص تعرض دو نفر از پلیس فرودگاه بین‌المللی ملک عبدالعزیز جده (سالن حجاج) به دو جوان عمره‌گزار ایرانی، این وزارت خانه اعلام می‌کند که دستگاه‌های ذیربط این موضوع را به همراه متهمان به هیئت بازجویی و دادستانی به منظور تکمیل اقدامات لازم ارجاع داده‌اند.

در ادامه این نامه تصریح شده است: این وزارتخانه همچنین تاکید می‌کند که دستگاه‌های پادشاهی (عربستان) که مبنی بر شرع اسلام پایه گذاری شده‌اند، خود را مکلف به اعمال اشد مجازات نسبت به کسانی که محکوم شوند می‌داند و در این راستا کنسولگری ایران نسبت به حکم صادر در این خصوص مطلع خواهدشد.

captcha