شیخ مصری ادعا کرد: استقبال جن‌ها از پخش قرآن در منزل خالی از سکنه
کد خبر: 3247195
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳

شیخ مصری ادعا کرد: استقبال جن‌ها از پخش قرآن در منزل خالی از سکنه

گروه بین‌الملل: «محمود عابدین»، از علمای الأزهر با طرح این ادعا که تلاوت قرآن در خانه خالی از سکنه باعث جذب جن‌های مؤمن می‌شود، توصیه کرد که در هنگام بیرون رفتن از خانه قرآن پخش نشود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی «زمان پرس»، محمود عابدین، در گفت‌‌وگو با شبکه تلویزیونی جنجالی «المحور» مدعی شد: این که عده‌ای معتقدند پخش صدای تلاوت قرآن هنگام بیرون رفتن از خانه، باعث خروج شیاطین و برکت آن خانه می‌شود، یک اعتقاد اشتباه است و بر عکس، این کار باعث جذب جِن‌های مؤمن برای گوش دادن به قرآن کریم می‌شود.
محمود عابدین که در برنامه «المسلمون یتساءلون»(مسلمانان می‌پرسند) سخن می‌گفت، افزود: این موضوع در خانه‌های مصر بسیار رایج است، اما از مردم می‌خواهم که این کار را انجام ندهند، چون قرآن کریم آمده است تا مردم در آن تأمل نمایند، خداوند در قرآن مجید می فرماید «وإذا قرئ القرآن فاستمعوا له وأنصتوا لعلکم ترحمون» و جن‌های مؤمن بنا بر این آیه، هنگام پخش صدای قرآن اگر کسی برای شنیدن آن حضور نداشته باشد، جمع می‌شوند!
وی تصریح کرد: برکت وقتی به خانه می‌آید که فرد متدین باشد و سنت پیامبر اکرم(ص) را اجرا کند و تقوای الهی در تمام امور زندگی داشته باشد و نماز را سر وقت بخواند.

captcha