اعلام زمان‌بندی برگزاری مرحله منطقه‌ای جشنواره قرآنی وزارت علوم
کد خبر: 3249503
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸
جعفرپور خبر داد:

اعلام زمان‌بندی برگزاری مرحله منطقه‌ای جشنواره قرآنی وزارت علوم

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس بخش پشتیبانی فعالیت‌های دینی و قرآنی وزارت علوم از اعلام زمان‌بندی برگزاری مرحله منطقه‌ای سی‌امین جشنواره قرآن و عترت این وزارتخانه خبر داد.

رشید جعفرپور، رئیس بخش پشتیبانی فعالیت‌های دینی و قرآنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اشاره به اعلام زمانبندی مرحله منطقه‌ای سی‌امین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت علوم، گفت: بر این اساس رقابت‌های مرحله منطقه‌ای از سه‌شنبه، 22 اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود.
وی افزود: این مسابقات با برگزاری رقابت‌های در منطقه چهار به میزبانی دانشگاه یزد آغاز می‌شود و در ادامه آن نیز رقابت‌های سایر مناطق برگزار خواهد شد.
رئیس بخش پشتیبانی فعالیت‌های دینی و قرآنی وزارت علوم تصریح کرد: در ادامه آن نیز مسابقات منطقه پنج در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می‌شود. زمان برگزاری رقابت‌ها در منطقه پنج روزهای 27 و 28 اردیبهشت‌ماه است.
جعفرپور عنوان کرد: همچنین این رقابت‌ها در منطقه یک که به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود روزهای 27 و 28 اردیبهشت‌ماه است و در ادامه آن نیز منطقه دو به میزبانی دانشگاه لرستان و منطقه سه نیز به میزبانی دانشگاه گلستان رقابت‌های خود را در روزهای 28 تا 30 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: با پایان یافتن رقابت‌های مرحله منطقه‌ای،‌ شرایط برای برگزاری مرحله کشوری این مسابقات که دهه اول شهریورماه و به میزبانی دانشگاه کردستان است، فراهم خواهد شد. ‌نتایج بخش کتبی این مسابقات استخراج شده و همه چیز مشخص شده است و اعلام خواهد شد.
وی همچنین از همزمانی برگزاری مسابقات مرحله منطقه‌ای در استان تهران با مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: همزمانی این دو رقابت فرصت مناسبی است تا در کنار برگزاری مسابقات، گروه‌هایی از دانشجویان به بازدید از مسابقات بپردازند و با قراء بین‌المللی آشنا شوند تا از تجربیات قاریان بین‌المللی در راستای ارتقاء سطح خود استفاده کنند.

انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد کاظم
|
-
|
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ - ۲۰:۱۴
0
0
با سلام و احترام
ببخشید خواست برپسم که آیا نتایج برگزیدگان سی امین دوره مسابقات قران و عترت /مرحله منطقه ای/ مشخص شده است یا خیر؟
با سپاس
captcha