راهپیمایی حجاب و عفاف در مشهد برگزار می‌شود
کد خبر: 3249520
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲
همزمان با ۹ شهر؛

راهپیمایی حجاب و عفاف در مشهد برگزار می‌شود

گروه اندیشه: راهپیمایی حجاب و عفاف فردا با حضور دو هزار دانش‌آموز مشهدی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، جواد حسن‌زاده، دبیر اجرایی مرکز تحقیقات و طرح‌های کاربردی حجاب ریحانه النبی شعبه مشهد، صبح امروز، 13 اردیبهشت‌ماه در جمع اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری راهپیمایی حافظان حجاب، گفت: پنجمین راهپیمایی حجاب همزمان با رحلت حضرت زینب(س)، فردا ساعت 9 در حد فاصل چهارراه بزرگمهر و بلوار سجاد مشهد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در پایان این مراسم قطع‌نامه‌ای توسط دختران طرح ریحانه النبی قرائت می‌شود، اظهار کرد: این راهپیمایی که همزمان با سراسر کشور در مشهد برگزار می‌شود، شامل موضوعاتی چون دعوت دیگران به حجاب و دادن پیامی به دوستان و دشمنان مبنی بر اینکه نسل سوم انقلاب هنوز حافظ حجاب هستند، است.

حسن‌زاده به اجرای طرح حجاب ریحانه النبی در 11 مدرسه مقطع دبستان و با حضور دو هزار دانش‌آموز مشهدی اشاره کرد و افزود: طرح ریحانة النبی در 9 استان، 800 کلاس درس و با حضور 20 هزار دانش‌آموز در سطح کشور به طور همزمان اجرایی می‌شود.

دبیر اجرایی مرکز تحقیقات و طرح‌های کاربردی حجاب ریحانه النبی شعبه مشهد با اشاره به طرح ریحانه النبی که توسط بانوان طلبه در مدارس ابتدایی به اجرا درمی‌آید، بیان کرد: طرح ملی‌ خوش‌حجابی نیز با هدف تکریم دخترهای باحجاب در 22 محله اجرایی خواهد شد.

وی یادآور شد: همچنین پایگاه خبری حجاب، سایت سازمانی حجاب ریحانه النبی و پایگاه علمی حجاب ریحانه النبی در فضای مجازی روزانه به بیش از 10 هزار سوال پاسخ می‌دهند.

captcha