معلمان امانت‌دار آیین الهی و مبانی هویت‌بخش هستند
کد خبر: 3249555
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۸

معلمان امانت‌دار آیین الهی و مبانی هویت‌بخش هستند

گروه اجتماعی: مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: معلمان امانت‌دار آیین الهی و مبانی هویت‌بخش هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، رشید قربانی، مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در مراسم  در سی و یکمین یادواره بزرگداشت مقام معلم و دهمین یادواره شهدای فرهنگی استان کردستان که در مجتمع امام خمینی(ره) سنندج برگزار شد،  شهدای گزارشی از روند انتخاب معلمان نمونه منطقه ای، استانی و کشوری ارائه داد و اظهار کرد: در سال جاری 305 نفر به عنوان معلم نمونه شهرستانی، 19 نفر استانی و دو نفر نیز به عنوان معلم نمونه کشوری انتخاب شده‌اند.
وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی توجه ویژه ای به اهمیت علم و علم آموزی و جایگاه رفیع معلمان دارد، افزود: توجه ویژه به معلمان و برآورد انتظارات آنان، سرمایه گذاری حیاتی و بنیادی در جهت رشد و تعالی کشور است.
قربانی با اعلام اینکه کلید سعادت و شقاوت یک ملت در دست معلمان است، بیان کرد: معلمان با پرورش و تربیت دانش آموزان می توانند آینده جامعه را تعیین کنند.
وی با اعلام اینکه خدمتگزاران جامعه پرورش یافته معلمان هستند، عنوان کرد: بزرگان ما در کشور دید بالا و والایی در مورد معلمان دارند و همه می خواهند وظیفه شان در مقابل معلمان را خوب ایفا کنند.
یادآور می شود، در این مراسم از 57 خانواده شهید فرهنگی، دو معلم نمونه کشوری، 19 معلم نمونه استانی، 305 معلم نمونه منطقه ای، پنج معلم نمونه بسیجی، پنج پیشکسوت فرهنگی و 16 معلم تلاشگر استان تجلیل شد.

captcha