نمایش تفاسیر و ترجمه‌های جدید طبقه‌بندی شده از قرآن در «کارنامه نشر»
کد خبر: 3253799
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷
صالحی در پاسخ به ایکنا اعلام کرد:

نمایش تفاسیر و ترجمه‌های جدید طبقه‌بندی شده از قرآن در «کارنامه نشر»

گروه ادب: بخش «کارنامه نشر» که به تازه‌های کتاب سال گذشته اختصاص دارد، در نمایشگاه این دوره ترجمه‌ها و تفاسیر جدیدی را که از قرآن کریم منتشر شده‌اند نیز به صورت طبقه‌بندی شده به نمایش خواهد گذاشت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) سیدعباس صالحی، رئیس نمایشگاه کتاب تهران در پاسخ به اینکه آیا در کنار تازه‌های نشر بخش کارنامه نشر، تفاسیر و ترجمه‌های قرآن نیز ارائه می‌شود، عنوان کرد: در کارنامه نشر بیش از 20 هزار عنوان کتاب چاپ اول 93 را به صورت طبقه‌بندی موضوعی ارائه خواهیم کرد.
وی افزود: طبیعی است که در بحث قرآنی هم اگر در حوزه‌های ترجمه و تفسیر علوم و معارف قرآن، کتاب چاپ نخست موجود باشد، آن را ارائه می‌کنیم و علاقه‌مندان می‌توانند آن را در این بخش مشاهده کنند.
امیرمسعود شهرام‌نیا، قائم‌مقام نمایشگاه کتاب تهران نیز عنوان کرد: اگر ترجمه جدیدی از قرآن و کتاب‌هایی چون دیوان حافظ و ... که دارای چاپ‌های متعددی هستند و ارائه آنها در کارنامه نشر ممکن نیست، منتشر شده باشد در این بخش عرضه می‌شود.
وی درباره برنامه ایران برای حضور در نمایشگاه کتاب مسکو گفت: امسال مهمان ویژه نمایشگاه کتاب مسکو هستیم، از این رو رئیس این نمایشگاه برای تقدیم دعوتنامه در ایران حضور می‌یابد. از سوی دیگر غرفه‌ای در بخش بازار جهانی کتاب در نمایشگاه کتاب تهران ایجاد شده است.
شهرام‌نیا همچنین اظهار کرد: تهران در سال میلادی آینده به عنوان شهر مهمان در نمایشگاه کتاب پاریس حضور می‌یابد.
مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران در این دوره در غرفه یاد شده آماده دریافت پیشنهادها و نظرات است.

captcha