مروری بر جلسات محسن مزرعاوی، چهره قرآنی کشور
کد خبر: 3257215
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷
هفته به هفته با قرآنیان خوزستان؛

مروری بر جلسات محسن مزرعاوی، چهره قرآنی کشور

گروه فعالیت‌های قرآنی: در متن زیر مروری بر جلسات هفتگی محسن مزرعاوی؛ حافظ خوزستانی دارنده مدرک درجه دو حفظ قرآن قرآن کریم که در نهمین همایش تکریم چهره‌های قرآنی مورد تجلیل قرار گرفت، شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، به سال 1347 در اهواز به دنیا آمد. از سال 77 با حفظ دو جزء قرآن کریم فعالیت‌ قرآنی خود را در عرصه قرآنی آغاز و سال 83 بود که خود را به عنوان حافظ کل قرآن کریم به همگان معرفی کرد.

محسن مزرعاوی به عنوان دارنده مدرک درجه دو حفظ قرآن در طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، در جلسات هفتگی حفظ تخصصی قرآن که در مسجد المؤمنین لشکرآباد اهواز تشکیل می‌شود به تدریس می‌پردازد.

جمعه‌های هر هفته ساعت 19:30-17 حافظان مبتدی و باسابقه شاهد تدریس حفظ قرآن کریم او هستند. از عمر این جلسه آموزشی قرآنی 12 سال می‌گذرد که از سال 91 از سوی سازمان دارالقرآن الکریم کشور به عنوان جلسه حفظ تخصصی قرآن معرفی شد.

وی در زمینه حفظ قرآن دارای مدرک تخصصی درجه 2 و در عرصه داوری دارای مدرک درجه 1 از سوی سازمان دارالقرآن الکریم کشور است. در نهمین همایش تکریم چهره‌های قرآنی که اول اسفند در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، محسن مزرعاوی، حافظ خوزستانی به‌عنوان دارنده مدرک درجه دو حفظ قرآن در طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم تجلیل شد.

captcha