‌نخستین خانه «ایده‌های قرآنی کشور» راه‌اندازی شد
کد خبر: 3259460
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴
توسط اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور؛

‌نخستین خانه «ایده‌های قرآنی کشور» راه‌اندازی شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: نخستین خانه ایده‌های قرآنی کشور در اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور امروز راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سید‌حمید هاشمی، معاون محتوایی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور از راه‌اندازی خانه ایده‌های قرآنی کشور به همت اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور خبر داد و اظهار کرد: اجرای این طرح منجر به بررسی طرح و ایده‌های مؤسسات قرآنی کشور و حمایت از طرح‌های مهم و ناب ملی برای توسعه آموزش، پژوهش، سبک زندگی و کارآفرینی قرآنی خواهد شد.

وی با اشاره به افزایش روزمره تمایل جامعه به آموزه‌های قرآنی و فعالیت‌ها و برنامه‌های آموزشی، پژوهشی، تبلیغی، ترویجی و سبک زندگی قرآنی در کشور گفت: ایجاد زمینه جمع‌آوری، پایش و کارشناسی ایده‌ها و طرح‌های قرآنی در کشور و حمایت از طر‌ح‌های مهم و ناب ملی، یکی از مهم‌ترین خلأهای موجود به‌شمار می‌رود.

حمایت از طرح‌های مؤسسات قرآنی در این طرح

هاشمی تصریح کرد: اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور در این راستا و با هدف حمایت از طرح‌های مؤسسات، کیفیت‌بخشی به فعالیت‌ها و بهره‌مندی همه فعالان و مؤسسات‌ از ایده‌ها و راهکارهای موفق مؤسسات قرآنی اقدام به راه‌اندازی خانه ایده‌های قرآنی در کشور کرد.

تجمیع ایده‌ای قرآنی در حوزه آموزشی

معاون محتوایی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور با اشاره به دیگر اهداف راه‌اندازی این طرح، اظهار کرد: اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت با راه‌اندازی این طرح، به‌دنبال تجمیع ایده‌های قرآنی در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، سبک زندگی قرآنی، تبلیغی و ترویجی و اشتغال و ... و نشر مداوم ایده‌ها، بررسی ایده‌های اجرا شده و یا پیشنهادی مؤسسات قرآنی، کیفیت‌بخشی به ایده‌ها و نشر عمومی برای استفاده سایرین و افزایش هم‌افزایی مؤسسات در امور اجرایی است.

فراخوان ارسال آثار به خانه ایده‌های قرآنی

معاون محتوایی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور در ادامه با تأکید بر لزوم مشارکت مؤسسات در این طرح، عنوان کرد‌: مؤسسات قرآنی سراسر کشور جهت مشارکت در خانه ایده‌های قرآنی و اجرایی شدن این طرح‌ها، لازم است، آثار و ایده‌های خود را در بخش ایده‌های آموزشی، ایده‌های پژوهشی، طرح‌های تبلیغی و ترویجی و نیز ایده‌های کارآفرینی و اشتغال و تمامی طرح‌های نوین در حوزه قرآن را به صندوق پست الکترونیک: info@‌etghan.ir ‌و یا به دبیرخانه این طرح در تهران، میدان ولی عصر(عج)، بلوار کشاورز، روبروی بیمارستان پارس، پلاک 164، طبقه سوم ارسال کنید.

ارسال فراخوان در هفته آینده

وی در ادامه خاطر‌نشان کرد: همچنین در گام اول راه‌اندازی طرح خانه ایده‌های قرآنی کشور، برای تعیین طرح مناسب ملی در حوزه‌های مختلف در سال 94 و جذب اعتبارات، فراخوان ارسال طرح‌های آموزشی، پژوهشی، تبلیغی و ترویجی، سبک زندگی قرآنی و اشتغال و کارآفرینی قرآنی در هفته جاری به مؤسسات قرآنی سراسر کشور ارسال می‌شود که مؤسسات قرآنی ضمن مطالعه و تکمیل این کاربرگ‌ها، در گردآوری ایده‌های نوین قرآنی با اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت مشارکت کنند.

گفتنی است؛ جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88977933-021 و داخلی 26 تماس حاصل کنید.

captcha