رساله عملیه آیت‌الله‌العظمی جوادی آملی در ۴ جلد منتشر می‌شود
کد خبر: 3305755
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲
مدیر اطلاع‌رسانی مجمع نشر اسراء خبر داد:

رساله عملیه آیت‌الله‌العظمی جوادی آملی در ۴ جلد منتشر می‌شود

گروه حوزه‌های علمیه: رساله عملیه آیت‌الله‌العظمی جوادی آملی که جلد نخست آن در نمایشگاه کتاب عرضه شد، در ۴ جلد از سوی موسسه اسراء منتشر می‌شود.

حسینی طبا، مدیر اطلاع‌رسانی مجمع نشر بنیاد علوم وحیانی اسراء وابسته به آیت‌الله‌العظمی جوادی آملی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) گفت: رساله عملیه آیت‌الله العظمی جوادی آملی در چهار جلد منتشر می‌شود که زمان نشر نهایی آن هنوز مشخص نیست.

وی با بیان اینکه جلد اول آن تاکنون منتشرشده و در نمایشگاه بین‌المللی عرضه شد، اظهار کرد: جلد اول این رساله که در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ارایه شد با استقبال بسیار خوبی از سوی مردم متدین روبرو شد.

وی تاکید کرد: رساله این مرجع تقلید در تمامی موضوعات شرعی است و مسایل مستحدثه نیز در آن بیان شده است و با پایان یافتن چهار جلد، تمامی احکام تمامی موضوعات شرعی بیان خواهد شد.

 یادآور می‌شود، آیت‌‌الله‌العظمی جوادی آملی براساس این اعتقاد که باید برای توضیح‌المسائل نگارش مجددی اتفاق بیفتد زیرا آنچه در دست مردم قرار دارد یک متن واحدی است که علمای بزرگوار شرح‌هایی برای آن نوشته‌اند، بخش اول توضیح‌المسائل را منتشر کرده است.

captcha