برپایی دوره تربیت‌ مربی حفظ موضوعی خردسالان در جامعةالقرآن
کد خبر: 3305805
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳
ویژه بانوان انجام گرفت؛

برپایی دوره تربیت‌ مربی حفظ موضوعی خردسالان در جامعةالقرآن

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: دوره تربیت مربی حفظ موضوعی خردسالان در جامعةالقرآن الکریم استان قم در حال برگزاری است.

پروانه کمالی، مدیرکل آموزش بانوان و خردسالان مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل‌بیت(ع) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: دوره تربیت مربی حفظ موضوعی خردسالان از 27 اردیبهشت‌ماه در این مرکز آغاز شده و تا جمعه، اول خرداماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اساتید و سرفصل‌های این دوره، اظهار کرد: فنون و تدریس حفظ موضوعی به روش اشاره با مربیگری مریم جزءزلانی و سکینه سادات موسوی، روانشناسی با حضور جعفر آرشید، اخلاق قرآنی با مربیگری حجت‌الاسلام محمدحسین طباطبایی و قرآن در آخرالزمان با حضور حجت‌الاسلام سیدمحمدمهدی طباطبایی، رئیس مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) ارائه می‌شود.

کمالی با تأکید بر حضور 71 نفر از بانوان در دوره فوق، اظهار کرد: این شرکت‌کنندگان از استان‌ها گرگان، همدان، سمنان، صغاد فارس، میبد، اراک، اسلام‌آباد غرب، شهرک ولی‌عصر، امیرکلا، آشتیان، محمودآباد، انار، ابوذر، قوچان، بندرعباس شهر، فرادنبه چهارمحال و بختیاری حضور دارند.

وی اضافه کرد: همچنین علاقه‌مندانی از مراغه، جوین، ماهدشت، خرم دره، یزد، شهید دشتی، بابل، تاکستان، بوشهر، خاتم‌الانبیا، قزوین، زرقان، نور، آذربایجان غربی، الغدیر، فسا، زنجان، اردبیل، ارومیه و قم در این دوره شرکت کرده‌اند.

مدیرکل آموزش بانوان و خردسالان مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل‌بیت(ع) تصریح کرد: در پایان دوره از شرکت‌کنندگان آزمون گرفته می‌شود و پس از آن افراد باید یکساله در شعبه‌‌های شهرهایشان به‌مدت یکسال به تدریس بپردازند و پس از آن گواهینامه صادر می‌شود.

captcha