آغاز ترم تابستانه مؤسسه خادم‌الرضا(ع) کوثر زابل
کد خبر: 3305836
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰

آغاز ترم تابستانه مؤسسه خادم‌الرضا(ع) کوثر زابل

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: ترم تابستانه مؤسسه قرآن و عترت خادم‌الرضا(ع) کوثر زابل از دوم خردادماه آغاز می‌شود.

حسن صیادی، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت خادم‌الرضا(ع) کوثر زابل در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: ترم تابستانه مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت خادم‌الرضا(ع) کوثر شهرستان زابل از دوم خردادماه آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: در این ترم دوره‌های قرآنی چون حفظ موضوعی و حفظ جزء سی ویژه خردسالان، حفظ قرآن ویژه خردسالان دو سال و نیمه و حفظ عمومی کل قرآن ویژه بانوان و آقایان تمامی مقاطع سنی، روخوانی، روان‌خوانی ویژه خردسالان و بزرگسالان برگزار می‌شود.

صیادی عنوان کرد: همچنین دوره تجوید و تفسیر ویژه بزرگسالان و دوره‌های صوت و لحن و سایر کلاس‌های علمی و هنری چون آموزش ریاضی، زبان انگلیسی، عربی، فیزیک و هندسه، خیاطی و نقاشی برای ترم تابستان در‌نظر گرفته شده است.

مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت خادم‌الرضا(ع) کوثر زابل با تأکید بر اینکه استقبال از این دوره‌ها خوب بوده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه زمان ثبت نام تا 27 اردیبهشت‌ماه بوده است اما علاقه‌مندان می‌توانند با تماس با شماره 05432223044 از ظرفیت دوره‌ها مطلع شوند و یا اینکه به صورت حضوری به این مؤسسه واقع در شهرستان زابل، خیابان فردوسی، بین میلان 25 و 27‌(روبروی میلان 40) مراجعه کنند.

captcha