«فرمیسک» به هجدهمین جشنواره تئاتر ملی مقاومت راه یافت
کد خبر: 3306639
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸
از لرستان؛

«فرمیسک» به هجدهمین جشنواره تئاتر ملی مقاومت راه یافت

گروه هنر: نمایش «فرمیسک» کاری از انجمن نمایش شهرستان کوهدشت به نویسندگی امین ابراهیمی و کارگردانی لیلا خسروی به هجدهمین جشنواره ی ملی تئاتر مقاومت راه یافت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، این نمایش که با همکاری بسیج هنرمندان ناحیه سپاه کوهدشت تهیه شده قرار است در بخش صحنه‌ای جشنواره ملی تئاتر مقاومت که از 30 اردیبهشت تا سوم خرداد‌ماه در خرمشهر و آبادان برگزار می‌شود به‌روی صحنه برود.

همچنین، در این نمایش امین ابراهیمی، وحید اکبری و امیر حسین ملکی به ایفای نقش می‌پردازند.

سایر نمایش‌های راه یافته به این جشنواره عبارتند از: «حکایت نامداران از زبان پایداران» به نویسندگی سعید خیرالهی و کارگردانی اکبر دانیالی لردگانی از لردگان، «کودکم سربازاست» به نویسندگی طیبه نیک آزاد و کارگردانی علی حیدری از آبادان، «پازل» به نویسندگی حمید ساکی و کارگردانی عبداله حلیات از خرمشهر، «پرواز کوکوی خاکستری طوق مشکی» به نویسندگی حسین ذوالفقاری و کارگردانی فواد رابحی از خرمشهر، «اسید پرفورمنس» به نویسندگی و کارگردانی مهدی پرویش (بخش میهمان)، «شنبه ساعت هفت و سی دقیقه» به نویسندگی علی‌رضا حنیفی و کارگردانی مرتضی برزگرزادگان از تهران، «گل محمد منتیل پا» به نویسندگی و کارگردانی علی‌رضا داوری از بندرعباس و ... هستند.

captcha