برگزاری نمایشگاه‌ قرآن همزمان با ماه رمضان در مراکز استان‌ها
کد خبر: 3306919
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۷
کوششی خبر داد:

برگزاری نمایشگاه‌ قرآن همزمان با ماه رمضان در مراکز استان‌ها

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مدیر‌عامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور از برپایی نمایشگاه‌‌ قرآن همزمان با ماه مبارک رمضان در مراکز استان‌ها خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین کوششی، مدیر‌عامل اتحادیه مؤسسات ‌قرآنی ـ مردمی کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: امسال در برنامه‌های قرآنی که اتحادیه‌های استان‌ها داشته‌اند تأکید کرده‌ایم که این اتحادیه‌ها با همکاری سایر مؤسسات، خانه‌های قرآن و سایر نهادهای مرتبط اقدام به برپایی نمایشگاه قرآن در مراکز استان‌ها کنند.

وی ضمن تأکید بر مشارکت دستگاه‌های مختلف در این نمایشگاه، اظهار کرد: این نهاد‌ها و دستگاه‌ها از توانمندی‌هایی که دارند برای ارائه فعالیت‌ها و عرضه محصولاتی که دارند در نمایشگاه قرآن استانشان حضور پیدا می‌کنند.

کوششی با اشاره به مدت زمان برپایی این نمایشگاه‌ها، ادامه داد: طول مدت برپایی نمایشگاه‌های قرآن در هر استان و ماهیانه و هفتگی بودن اینها بستگی به ظرفیت آن استان دارد اما بناست که در ماه مبارک رمضان در سطح استان‌ها برگزار شود.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی کشور بیان کرد: به‌دلیل اینکه امکان استفاده تمام آحاد ملت از سراسر کشور از نمایشگاه بین‌المللی قرآن که در تهران است، وجود ندارد باید مشابه آن در استان‌هاو مراکز دیگر تدبیر ‌و تشکیل شود تا بتوانند همگی از مزیت‌های آن بهره‌مند شود.

وی یادآور شد: همچنین در نمایشگاه بین‌المللی قرآن تهران نیز هم برای هم‌وطنان قرآنی و سایر مؤسسات و دیگر تشکل‌های که تمایل به شرکت و برخورداری از ظرفیت‌های آن را دارند امکانات برای حضور فراهم است.

captcha