ثبت‌نام ناشران در نمایشگاه قرآن از فردا آغاز می‌شود
کد خبر: 3307082
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸

ثبت‌نام ناشران در نمایشگاه قرآن از فردا آغاز می‌شود

گروه ادب: مدیر بخش فروش بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ثبت‌نام ناشران و تولیدکنندگان محصولات قرآنی از فردا، چهارم خردادماه در نمایشگاه قرآن خبر داد.

رجبعلی سالاریان، مدیر بخش فروش بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آغاز زمان ثبت‌نام متقاضیان برای شرکت در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم خبر داد و گفت: تمامی ناشران، تولید و عرضه‌کنندگان محصولات فرهنگی و هنرهای قرآنی و رسانه‌های دیجیتال متقاضی اخذ غرفه در بخش‌های فروش بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم شامل بخش مکتوب، رسانه‌های دیجیتال و محصولات فرهنگی و هنری قرآنی می‌توانند از 4 تا 12 خردادماه 1394 درخواست حضور خود را از طریق پایگاه اینترنتی اعلام شده ثبت‌نام کنند.  

وی ادامه داد: براساس ضوابط تعیین شده برای ناشرانی که در سه سال گذشته حداقل 40 اثر به چاپ رسانده باشند، می‌توانند در این نمایشگاه شرکت کنند. همچنین باید تمامی آثار منتشر شده آنها در رده دیویی 297، یعنی مربوط به حوزه علوم قرآنی و معارف اهل بیت(ع) باشد. سایر بخش‌ها برای اطلاع بیشتر می‌توانند به سایت نمایشگاه مراجعه کنند.

گفتنی است، بیست وسومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از اول تا پایان ماه مبارک رمضان به مدت یک ماه در محل باغ موزه دفاع مقدس میزبان علاقه‌مندان به قرآن خواهد بود.

captcha