برگزاری دوره توجیهی مدیران خانه‌های قرآن محلات تهران/ آغاز مرحله اول مسابقات شمسه 4
کد خبر: 3307414
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳
احمدی خبر داد:

برگزاری دوره توجیهی مدیران خانه‌های قرآن محلات تهران/ آغاز مرحله اول مسابقات شمسه 4

گروه فعالیت‌های قرآنی: کارشناس قرآنی بخش آئینی مجموعه جشنواره‌های شمسه اعلام کرد که پس از آشنایی مدیران خانه‌های قرآن محلات شهر تهران از این هفته مرحله اول مسابقات شمسه 4 در بخش آئینی در سطح محله، برگزار می‌شود.

غلامرضا احمدی، کارشناس قرآنی بخش آئینی مجموعه جشنواره‌های شمسه در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) گفت: ستاد جشنواره بخش آئینی جشنواره شمسه که شامل قرآن، دعا و نیایش و نهج‌البلاغه است از مدتی پیش شروع به کار کرده و در حالا حاضر در میانه راه هستیم.
احمدی با اشاره به منابع این جشنواره ادامه داد: کتاب «100 آیه 100 پیام» برای رشته قرآن و کتاب «فرازهایی از نهج‌البلاغه» برای رشته نهج‌البلاغه و تعدادی کتاب برای رشته دعا و نیایش توسط شهرداری تهران به چاپ رسیده است.
کارشناس بخش آئینی جشنواره شمسه با اشاره به برگزاری دوره توجیهی برای مدیران و مسئولان سرای محلات و خانه‌های قرآن و عترت افزود: هدف این است که نقش مدیر محله و مدیر خانه‌های قرآن در برگزاری جشنواره مشخص شود و چه وظیفه‌ای نسبت به برگزاری این جشنواره دارند و راه‌کارهای اجرایی را بشناسند و بدانند که به چه سمت و سویی باید حرکت کنند.
احمدی از برگزاری مسابقات در سطح محلات تهران خبر داد و اظهار کرد: از هفته آینده مسابقات محله‌ای در سطح محلات شروع می‌شود و مسابقات برگزیدگان محله در سطح منطقه در ماه مبارک رمضان هر شب در یک منطقه شهرداری  برگزار می‌شود و منتخبان همه مناطق در بخش نهایی با هم به رقابت می‌پردازند.

captcha