اعلام جزئیاتی بیشتر از برپایی نمایشگاه بین‌المللی قرآن
کد خبر: 3307476
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲

اعلام جزئیاتی بیشتر از برپایی نمایشگاه بین‌المللی قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: قائم‌مقام نمایشگاه بین‌المللی قرآن جزئیات بیشتری از بیست‌و‌سومین دوره ارائه داد.

برزین ضرغامی، قائم مقام بیست و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن، ‌در گفت‌وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان برخی از جزئیات این دوره از نمایشگاه قرآن، گفت: نمایشگاه امسال از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود و دیگر همچون سال‌های قبل شاهد برپایی نمایشگاه قرآن از چند روز قبل از شروع ماه مبارک رمضان نخواهیم بود.

نمایشگاه قرآن؛ اول تا پایان رمضان
وی در ادامه با بیان اینکه نمایشگاه قرآن 30 روزه است، افزود: زمان برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن تا پایان ماه مبارک رمضان است. 
ضرغامی در ادامه در مورد کمیته‌های این دوره از نمایشگاه بدون  نام بردن از کمیته‌ای خاص، تصریح کرد: کمیته‌های نمایشگاه امسال همه تشکیل شده و مسئولان آنها نیز مشخص شده است،‌ کمیته‌ها تاکنون فعالیت خوبی داشته‌اند و جلسات مفیدی با حضور مسئولان این کمیته‌ها جهت برپایی مناسب‌تر نمایشگاه قرآن برگزار شده است.
قائم مقام بیست و سومین دوره نمایشگاه قرآن اظهار کرد: زمان برپایی نمایشگاه قرآن از ساعت 18 تا 24 در نظر گرفته شده است اما احتمال اینکه این زمان دچار تغییراتی شود وجود دارد.

میزبانان؛ باغ کتاب و باغ موزه دفاع مقدس
وی در پایان در مورد میزبانی نمایشگاه قرآن نیز بیان کرد: با توجه به وجود فضای نمایشگاهی مناسب در باغ کتاب علاوه بر باغ موزه دفاع مقدس، باغ کتاب نیز به عنوان میزبان بیست و سومین دوره نمایشگاه قرآن در نظر گرفته شده است.
یادآور می‌شود پیش از این نیز رئیس بیست و سومین نمایشگاه قرآن از تغییرات 30 درصدی محتوای نمایشگاه قرآن خبر داده بود.

captcha