ثبت ۱۲ مورد وقف جدید در لادیز سیستان و بلوچستان
کد خبر: 3307534
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹

ثبت ۱۲ مورد وقف جدید در لادیز سیستان و بلوچستان

گروه اجتماعی: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زاهدان گفت: با برگزاری نشست‌های تخصصی وقف از ابتدای هفته گذشته، ۱۲ مورد وقف جدید در بخش لادیز (از توابع میرجاوه) به ثبت رسید.

حجت‌الاسلام هاشم رعنایی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زاهدان در گفت وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان گفت: با برگزاری نشست‌های تخصصی وقف از ابتدای هفته گذشته، 12 مورد وقف جدید در بخش لادیز ( از توابع میرجاوه) به ثبت رسید.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زاهدان گفت: نشست تخصصی وقف در بخش لادیز با استقبال بسیار خوبی از سوی مردم خون گرم و متدین لادیز برگزار شد و ثبت 12مورد وقف بدون هیچ توضیحی گواهی بر این مدعاست. لازم است با وجود چنین مردمی در این استان بر خود ببالیم و افتخار کنیم که این چنین از مال و دارایی خود برای بهره‌مندی حداکثری جامعه وقف می‌کنند و هیچ انتظاری جز خشنودی پروردگار ندارند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زاهدان گفت: از جمله واقفان حاضر در این نشست می توان از مولوی حسین ریگی، احمد سعید لو، بهروز ریگی ، ابراهیم ریسمان، نادر ریگی خالص نام برد که هر کدام به نوبه و توانایی خود از 100 تا 1500متر زمین مسکونی و تجاری خود را به منظور نیات عام المنفعه وقف کردند. ارزش تقریبی موقوفات ثبت شده در این نشست بالغ بر دو میلیارد و چهار صد میلیون ریال است.

captcha