حضور دانش‌آموزان منطقه ۹ آموزش و پرورش در برنامه «روزی با قرآن»
کد خبر: 3308371
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶
به همت مؤسسه ‌ریّان صورت می‌گیرد؛

حضور دانش‌آموزان منطقه ۹ آموزش و پرورش در برنامه «روزی با قرآن»

گروه فعالیت‌های قرآنی: مؤسسه قرآنی ریّان تهران برنامه حضور دانش‌آموزان ‌در ویژه‌برنامه «روزی با قرآن» در تابستان را در دستور کار خود دارد.

مصطفی کلانکی، مدیر مؤسسه قرآنی ریّان تهران در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن‌(ایکنا)، گفت: مؤسسه قرآنی ریّان تهران برنامه حضور دانش‌آموزان را در ویژه‌برنامه «روزی با قرآن» در تابستان را در دستور کار خود دارد.
کلانکی با اشاره نحوه حضور مدارس در مؤسسه ادامه داد: مدیران مدارس منطقه 9 تهران می‌توانند قبل از حضور دانش‌آموزان با  مؤسسه قرآنی ریّان هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.
مدیر مؤسسه قرآنی ریّان به برنامه‌های پیش‌بینی شده در این طرح اشاره کرد و افزود: در فضای مؤسسه برنامه‌هایی همچون برنامه‌های آموزش‌ قرآن‌ کریم، کرسی‌های تلاوت، قرآن بخوان جایزه بگیر، پخش فیلم و کلیپ، قصه و نقاشی قرآنی در زمان حضور دانش‌آموزان پیش‌بینی شده است.
وی با بیان زمان حضور دانش‌آموزان افزود: مؤسسه قرآنی ریّان آمادگی پذیرش تعداد 100 دانش‌آموز در هر روز را دارد و این برنامه برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی و دوره اول دبیرستان به‌صورت گروهی در روزهای زوج از ساعت 8 صبح تا 12 برگزار می‌شود.

captcha