برگزاری همایش «امام خمینی(ره)؛ پیام‌آور وحدت» در دانشگاه ادیان و مذاهب
کد خبر: 3308975
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰

برگزاری همایش «امام خمینی(ره)؛ پیام‌آور وحدت» در دانشگاه ادیان و مذاهب

گروه دانشگاه: همایش «امام خمینی(ره) پیام‌آور وحدت» به‌همت دفتر دانشگاه ادیان و مذاهب با همکاری مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، همایش علمی «امام خمینی(ره)؛ پیام‌آور وحدت» به همت دانشگاه ادیان و مذاهب و با همکاری مؤسسه تنظیم و نشـر آثار امام خمینی(ره) آبان‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.
این همایش با هدف فراهم کردن زمینه آشنایی بیشتر با سیره نظری و عملی بنیانگذاز جمهوری اسلامی با حضور اندیشمندان و پژوهشگران حوزه اندیشه امام خمینی(ره) در دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار خواهد شد.
بر اساس اعلام کمیته علمی همایش، اساتید، پژوهشگران، دانشجویان و علاقه‌مندان می‌توانند تا تاریخ 25 مهرماه 94 مقالات خود را پیرامون موضوعات مرتبط با اندیشه‌های تقریبی امام خمینی(ره) در عرصه‌های سیاسی، فقهی، کلامی و اجتماعی به دبیرخانه کمیته علمی همایش ارسال کنند.
چکیده مقـالات در یک صفحه و اصل مقالات حداکثر در 25 صفحه به‌صورت تایپ شده در قالب نرم‌افزار WORD به نشانی قم، دانشگاه ادیان و مذاهب، دفتر تقریب مذاهب اسلامی و یا پست الکترونیک info@urd.ac.ir ارسال شود.
به مقالات برگزیده علاوه بر ارائه در همایش و انتشار در کتاب مجموعه مقالات همایش و دیگر مجلات معتبر داخلی، جوایزی اهدا خواهد شد. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 32802610-025 داخلی 254 تماس بگیرند.

captcha