امام‌زاده‌های البرز میزبان دوستداران امام عصر (عج)
کد خبر: 3310727
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۱

امام‌زاده‌های البرز میزبان دوستداران امام عصر (عج)

گروه اجتماعی: مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز از برگزاری جشن نیمه شعبان در آستان مقدس امام‌زادگان این استان خبر داد.

 

حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز درگفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، اظهار کرد: امشب نیز در آستانه میلاد ولی عصر امام زمان (عج) مراسم‌مختلفی در بقاع متبرکه این استان با حضور مردم و منتظران مهدی (عج) برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: مردم از روزهای گذشته با حضور در این مکان‌های مقدس با پخش نذورات ارادت و عشق خود را به ولی عصر امام زمان (عج) نشان داده‌اند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز افزود: در این راستا ویژه برنامه‌های جشن نیمه شعبان در آستان مقدس امام زاده جعفر (ع) هشتگرد و  امامزاده هادی(ع) امروز برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه این جشن در آستان‌های امامزاده اسماعیل (ع) زکی‌آباد ویژه خواهران، امامزاده عبدالله و صالح (ع) چندار، امامزاده هاشم (ع) عرب آباد، امامزاده سلیمان (ع) خور و امامزاده عبدالقهار(ع) ورده و ... برگزار می‌شود،‌ خاطرنشان کرد: در حاشیه برگزاری جشن‌های نیمه شعبان برنامه‌های فرهنگی دیگری نیز در نظر گرفته شده است.
صالحی در پایان از مولودی‌خوانی، سخنرانی، برگزاری مسابقات فرهنگی، ایستگاه صلواتی، برپایی خیمه معرفت و ... به عنوان دیگر برنامه‌های ویژه ولادت امام زمان (عج) نام برد.

captcha