منتخبان مجلس شورای اسلامی در راستای تقویت گفتمان نوین اسلامی تلاش کنند
کد خبر: 3310818
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳
بیرانوند:

منتخبان مجلس شورای اسلامی در راستای تقویت گفتمان نوین اسلامی تلاش کنند

گروه اجتماعی: نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گفتمان نوین اسلامی، گفت: وظیفه ما تقویت این گفتمان و چیزهایی است که مقام معظم رهبری می‌فرمایند؛ در واقع کلام مقام معظم رهبری نسخه شفابخشی برای مشکلات استان، کشور و همه منطقه دنیا است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، بهرام بیرانوند، نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی سه‌شنبه، 12 خردادماه در دیدار مجمع نمایندگان لرستان با نماینده ولی‎فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، گفت: مقام معظم رهبری در مراسمی به‌مناسبت روز پاسدار در فرازهایی از صحبت‌هایشان دو جبهه گفتمان نوین اسلامی و جاهلیت مدرن را برای ما ترسیم کردند.

وی افزود: باید تکلیف خودمان را بدانیم چراکه در یک فضای درگیری  قرار داریم که یک‌طرف گفتمان نوین اسلامی قرار دارد که در پی گسترش عدالت و دفاع از مظلومان است و طرف دیگر دشمن است که در چارچوب ضوابط خودساخته و سازمان‌هایی که برای دنیا طراحی کرده و در پی کشتار مسلمانان است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس عنوان کرد: در همه شرایط باید بدانیم عَلم و پرچم‌دار کجا است و چه می‌گوید، اگر این مسئله را حل کنیم مابقی قضایا حل می‌شوند.

وی بیان کرد: وظیفه ما تقویت این گفتمان و چیزهایی است که مقام معظم رهبری می‌فرمایند؛ در واقع کلام مقام معظم رهبری نسخه شفابخشی برای مشکلات استان، کشور و همه منطقه دنیا است.

بیرانوند خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری چند سال است بحث اقتصاد مقاومتی را مطرح می‌کنند، در دیداری که با ایشان داشتیم تقویت ساخت درون را به‌وسیله رونق بخشیدن به تولید دانستند و فرمودند اگر مسائل داخل حل شوند برای مسائل بین‌المللی دستمان باز است و به‌راحتی حل می‌شوند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: در این مسئله هماهنگی و همکاری ما در اطلاع‌رسانی به مردم و پای‌کار آمدن آن‌ها بسیار مفید است.

captcha