اولین هم‌اندیشی فعالان فناوری اطلاعات خراسان رضوی برگزار می‌شود
کد خبر: 3312175
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵

اولین هم‌اندیشی فعالان فناوری اطلاعات خراسان رضوی برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: معاون طرح و برنامه‌ریزی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: اولین هم‌اندیشی فعالان فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از روابط عمومی ادار‌ه‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، محمدکاظم دبیری، معاون طرح و برنامه‌ریزی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی،‌ از برگزاری اولین هم‌اندیشی فعالان فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی در مشهد خبر داد.

وی بیان کرد: این هم‌اندیشی به‌منظور ارتباط و تعامل بیشتر با فعالان فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال استان خراسان رضوی برای نخستین بار برنامه‌ریزی شده و در روز پنجشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.

وی از حضور رئیس مرکز رسانه‌های دیجیتال کشور،، مدیر شبکه ملی فرهنگ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و دیگر مدیران حوزه IT استان در این همایش خبر داد و از همه فعالان، متخصصان و کارشناسان این حوزه در استان برای حضور در همایش دعوت کرد.

معاون طرح و برنامه‌ریزی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، محور اصلی این هم‌اندیشی را افق رسانه‌های دیجیتال در پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2017 عنوان کرد.

دبیری همچنین، از راه‌اندازی مجتمع فرهنگ دیجیتال استان خراسان رضوی در حاشیه این مراسم خبر داد و گفت: این مجتمع فرهنگی به عنوان ستاد استانی ساماندهی تولید محتوای سالم در فضای مجازی فعالیت خواهد کرد.

وی افتتاح مجتمع فرهنگ دیجیتال استان را گامی جهت ساماندهی سامانه‌های بر خط، مراکز فرهنگی دیجیتال و اقدامات حمایتی، آموزشی و اطلاع‌رسانی خواند که با هدف استفاده بهینه از فناوری‌های ارتباطی برای تحقق اهداف فرهنگی نظام تحت راهبری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی طراحی و اجرا می‌شود.

captcha