نگاهی به اعضای هیئت داوران رقابت‌های بین‌المللی قرآن مالزی/ حضور مالزی و مصر با چهار داور
کد خبر: 3312719
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۳

نگاهی به اعضای هیئت داوران رقابت‌های بین‌المللی قرآن مالزی/ حضور مالزی و مصر با چهار داور

گروه بین‌الملل: هیئت داوری مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی متشکل از ۱۵ داور بین‌المللی است که مصر و مالزی هر کدام با وجود چهار داور بیشترین تعداد داوران را دارند.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به کوالالامپور، هیئت داوران پنجاه‌و‌هفتین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی متشکل از 15 داور بین‌المللی است که مصر و مالزی با داشتن چهار داور، بیشترین تعداد داوران را دارند. داوران دیگر این مسابقات از اردن، قطر، تایلند، اندونزی، برونئی، لبنان، مراکش و عربستان سعودی به محل این مسابقات دعوت شده‌اند.

رئیس هیئت داوری، حاج عثمان مصطفی و نائب‌رئیسان، حاج غزالی بن‌شهاب‌الدین و حاج محمد نورالدین بن‌ابراهیم است. همچنین حاج عبدالکریم بن الزکریا، امین هیئت داوران و اشعری بن‌عبدان سمت دستیاری وی را دارد.

شیخ عبدالفتاح علی الطاروطی، شیخ احمد عیسی حسن المعصراوی و سیدعلی عبدالمجید عبدالسمیع از داوران مصری و حاجی اسماعیل بن‌محمد، حاجی نیک جعفر بن‌نیک اسماعیل، صالح‌الدین بن‌عمر و محمد بن‌حصری از داوران مالزیایی این دوره از مسابقات هستند.

شیح سمیح احمد عثامینه از اردن، عبدالرشید صوفی از قطر، شریف بن حاجی عبدالرحمن از تایلند، یوسنار یوسف رنجکوتی از اندونزی، حاج آونگ عبد رجید حاج محمد صالح از برونئی، شیخ محمود احمد عکاوی از لبنان، شیخ محمد علی عطفای از کشور مراکش و احمد علی حوریسی از عربستان سعودی دیگر اعضای هیئت داوری پنجاه‌وهفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی را تشکیل می‌دهند.

مطالب مرتبط
captcha