معرفی جلسه آموزش قرآن «امیرحسین توحیدی»
کد خبر: 3314689
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷

معرفی جلسه آموزش قرآن «امیرحسین توحیدی»

گروه فعالیت‌های قرآنی: جلسات آموزش عمومی قرآن امیرحسین توحیدی دوشنبه‌ها در مسجد لولاگر و چهارشنبه‌ها در مسجد حجت‌بن الحسن عسکری(عج) تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکن)، جلسه آموزش عمومی قرآن امیرحسین توحیدی، دوشنبه‌ شب‌ها در مسجد لولاگر پایین‌تر از میدان جمهوری برگزار می‌شود.

جلسه دیگر این حافظ کل چهارشنبه‌ها در مسجد حجت‌بن‌الحسن عسکری(عج) واقع در خیابان رودکی تشکیل می‌شود. همچنین جلسه فوق حدود 9 سال است که در این مکان برگزار می‌شود. این جلسات نیز به صورت ثابت در نیمه اول و دوم سال پس از اقامه نماز مغرب و عشا خواهد بود.

به شرکت‌کنندگان دراین جلسه رشته‌های روخوانی و روان‌خوانی قرآن، فصیح‌خوانی، تجوید، مفاهیم و حفظ قرآن و همچنین اذان و ابتهال در سطح مقدماتی، پیشرفته و تخصصی آموزش داده می‌شود.

امیرحسین توحیدی متولد سال 1372 در تهران است. او از هشت سالگی در جلسات قرآن سنتی شرکت است و سپس از 13 سالگی به صورت تخصصی و با حضور در جلسات اساتید بین‌المللی چون غلامرضا شاه‌میوه و غفور عنایتی‌مقدم در استان اصفهان به یادگیری علم قرائت قرآن پرداخته است.

این حافظ کل همچنین از 14 سالگی با حضور در کلاس‌های حفظ جامعةالقرآن الکریم طی یکسال قرآن را حفظ می‌کند. توحیدی همچنین از محضر اساتیدی چون احمد ابوالقاسمی، علی‌اکبر حنیفی و محمدرضا پورزرگری و بهروز یاریگل بهره برده است.

همچنین توحیدی دارای رتبه‌های متعدد چون رتبه نخست مسابقات رشته ترتیل قرآن در مسابقات استانی سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ در سال 93، نفر اول مسابقات سپاه در رشته ترتیل در سال 93 و رتبه سوم رشته ترتیل در سی‌امین مسابقات نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در سال 94 است.

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۱:۱۸
0
0
سلام ..خیلی مشتاق هستیم ک جناب اقای توحیدی استاد بنده در حفظ قران بشود..ارزوی موفقیت و پیروزی در تمام مراحل زندگیشان را داریم..رحیمی/رضایی
sajad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۰۲:۳۸
0
0
خیلی تلاوت زیبا ای دارد استاد توحیدی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۱۴:۵۲
0
0
با سلام. اخلاق فوق العاده مهندس توحيدي فوق تصور هست / هر کس يکبار ايشون رو ببينه عاشقش ميشه خدا حفظشون کنه .
captcha