قبور شهدای کوهبنان عطرافشانی شد
کد خبر: 3317502
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۰
همزمان با آغاز هفته قوه قضائیه

قبور شهدای کوهبنان عطرافشانی شد

گروه سیاسی: همزمان با با آغاز هفته قوه قضائیه طی مراسمی با حضور امام جمعه، معاون فرماندار، مسئولان و کارکنان دستگاه قضا، فرماندهان نظامی و انتظامی و اعضای شورای اداری قبور مطهر شهدا در کوهبنان غبارروبی و عطرافشانی شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، ذبیح‌الله شهنازی، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار کوهبنان دیروز دوشنبه، 1 تیر در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی گفت: پس از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلام دشمنان و بدخواهان نظام برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی با منافقان و استکبار جهانی هم‌دست شدند.
وی ادامه داد: دشمنان به این نتیجه رسیده بودند که برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ترور شخصیت‌ها را با همکاری گروه‌های ملحد و منافق در برنامه کاری خویش قرار دهند تا به این وسیله یاران صدیق حضرت امام(ره) را یکی یکی به شهادت برسانند و به اهداف شوم خود برسند.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار کوهبنان یادآور شد: شهید بهشتی از جمله شخصیت‌های اثرگذاری بود که هم مورد لطف حضرت امام و هم محبوب قلوب مردم بود و دشمن در ابتدا به ترور شخصیت ایشان پرداخت، اما حمایت حضرت امام سبب شد دشمنان کینه این مرد بزرگ را به دل گرفتند که در نهایت در هفتم تیر ماه این شخصیت بزرگ و ارزشمند را در کنار یاران صدیقش به شهادت رساندند.
وی با استناد به بیانات گهربار حضرت امام(ره) عنوان کرد: شهید بهشتی مظلوم زیست و مظلوم به شهادت رسید در حالی که خوار چشم دشمنان اسلام و انقلاب شد و شاهد هستیم، خون پاک شهیدان انقلاب اسلامی را در برابر توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان بیمه کرد و زمینه خفت و خواری دشمنان را رقم زد.
محسن اصغری، سرپرست دادگستری کوهبنان نیز ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت نام و خاطره شهید بهشتی گفت: شهید بهشتی از جمله شخصیت‌های اثرگذاری است که قبل و بعد از پیروزی انقلاب در کنار ولایت و رهبری ماند تا اینکه در این مسیر به شهادت رسید.
وی افزود: شهید بهشتی در کنار فعالیت‌های سیاسی از درس و بحث در حوزه و دانشگاه فاصله نگرفت و سال‌های متمادی به‌عنوان استاد در مراکز فرهنگی کشور خدمت کرد و آثار ارزشمندی در حوزه‌های مختلف از خود به جای گذاشت که امروزه راهگشای راه بسیاری از محققان و اندیشمندان است.
اصغری تأکید کرد: حج در قرآن، محیط پیدایش اسلام، خدا از دیدگاه قرآن، حکومت در اسلام، ولایت، رهبری و روحانیت، اقتصاد اسلامی، ربا در اسلام، مسئله مالکیت، بانکداری و قوانین مالی اسلام، نماز چیست، روش برداشت از قرآن، نقش ایمان در زندگی و... از جمله آثار گرانبهای شهید مظلوم بهشتی است.
سرپرست دادگستری کوهبنان خاطرنشان کرد: قوه قضائیه همواره در پرتو منویات مقام معظم رهبری ضمن حفظ استقلال، تعامل و همکاری خوبی با سایر قوا داشته و در راستای امنیت و آرامش جامعه تا حد توان و امکانات گام برداشته و با اخلالگران و مفسدان بدون هیچ‌گونه اغماضی برخورد کرده است.

captcha