برپایی سفره‌های افطاری ساده در موسسه نورالثقلین بوئین زهرا
کد خبر: 3322116
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴

برپایی سفره‌های افطاری ساده در موسسه نورالثقلین بوئین زهرا

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر موسسه نورالثقلین بوئین زهرا، گفت: ترتیل خوانی و جزخوانی در مسجد جامع شهر بوئین زهرا و برپایی سفره‌های افطاری ساده از جمله فعالیت‌های این موسسه در ماه مبارک رمضان است.

حسین احمدی، مدیر موسسه نورالثقلین بوئین زهرا در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، اظهار کرد: کلاس‌های تابستانی روخوانی، روان‌خوانی، ترتیل، تجوید، حفظ و تفسیر همچون گذشته در این موسسه برگزار می‌شود.

مدیر موسسه نورالثقلین عنوان کرد: با مجرب‌تر شدن مربی‌ها، اعتماد مردم به این موسسه قرآنی بیش از پیش شده و همین امر سبب استقبال بی‌نظیر مردم از موسسه نورالثقلین بوئین زهرا بوده است.

وی بابیان تاسف از عدم همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: تنها معضل موجود، نبود بودجه وامکاناتی است که این سازمان و وزارت‌خانه موظف به پرداخت بوده‌اند اما هیچ‌گونه کمک مالی طی یک سال گذشته انجام نشده است.

احمدی بیان کرد: پیروی فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب، مبنی بر برپایی افطاری ساده، سفره‌‌های افطاری بدون تکلفی برگزار خواهد شد که مهمانان قرآنی این ضیافت از بخش‌های مرکزی شهر بوئین زهرا و روستاهای اطراف هستند.

مدیر موسسه نورالثقلین بوئین زهرا با بیان اینکه هم اکنون تعداد قرآن‌آموزان فعال این موسسه درسطح شهر بوئین زهرا بین200الی 250 نفر است وسرمایه‌گذاری جامع این موسسه در مقطع پیش‌دبستانی است، عنوان کرد: آیات کوچک همراه با تفاسیر وقصه مربوط به آیه، توسط مربی تدریس شده تا کودکان از ابتدای دوره 7 سال دوم زندگیشان، با قرآن و مطالب عمیق این مصحف شریف آشنا شوند.

captcha