آغاز داوری آثار شرکت‌کننده در مسابقه بخش هنری نمایشگاه قرآن از هفته آینده
کد خبر: 3322579
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۳
ثابت خبر داد:

آغاز داوری آثار شرکت‌کننده در مسابقه بخش هنری نمایشگاه قرآن از هفته آینده

گروه هنر: فرآیند داوری نهایی آثار هر یک از ۶ مسابقه بخش هنری بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به تدریج از هفته آینده آغاز خواهد شد و اسامی کاندیدای هر یک از مسابقات شش‌گانه این بخش، ۴ روز پیش از پایان نمایشگاه معرفی می‌شود.

علی ثابت، دبیر بخش هنری بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) گفت: فرایند ارزیابی نهایی هر یک از 6 مسابقه بخش هنری با حضور اساتید و کارشناسان هیئت داوران از هفته آینده آغاز خواهد شد.
وی با اشاره اینکه داوری هر یک از مسابقات این بخش حضوری به انجام خواهد رسید، ادامه داد: به جهت آنکه سعی داریم اختلالی در روند داوری ایجاد نشود، همچنان اصرار داریم تا حضور داوران و جدول زمانبندی برنامه آنها برای حضور در نمایشگاه مخفی باقی بماند و رسانه‌ای نشود تا داوران  با فراغ بال به داوری و ارزیابی فنی و هنری آثار هر مسابقه اقدام کنند.
ثابت تصریح کرد: ارزیابی 350 اثر منتخب به نمایش درآمده در بخش هنری نمایشگاه که از میان بیش از 2هزار اثر برای حضور در این رویداد قرآنی در نظر گرفته شده‌اند با حساسیت زیاد به انجام خواهد رسید و از آنجا که هیئت داروان هر یک از 6 مسابقه بخش هنری از میان نخبگان و پیشکسوتان هر رشته انتخاب شده‌اند لذا این فرایند از کیفیت بالایی برخوردار خواهد بود.
ثابت گفت: پس از طی فرایند تدریجی داوری آثار هر یک از رشته‌های حاضر در بخش هنری نمایشگاه، گزارش‌های داوری به دبیرخانه این بخش واصل و مورد ارزیابی نهایی قرار خواهد گرفت تا از برایند آن کاندیدای دریافت جایزه هر یک از 6 مسابقه معرفی شوند.
وی در پایان گفت: به طور قطع در فاصله 4 روز مانده به اختتامیه نمایشگاه اسامی کاندیدای هر یک از این 6 مسابقه معرفی خواهند شد تا در آئین اختتامیه با معرفی برگزیدگان، از آنها تقدیر به عمل آید.

captcha