مقابله با تهدیدات نرم دشمنان بخشی از مأموریت بسیج رسانه است
کد خبر: 3323694
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵
فرمانده سپاه امام صادق(ع) بوشهر:

مقابله با تهدیدات نرم دشمنان بخشی از مأموریت بسیج رسانه است

گروه اندیشه: فتح‌الله جمیری در آئین هم‌اندیشی و ضیافت رمضانی بسیج رسانه بوشهر گفت: مقابله با تهدیدات سخت دشمنان، ورود به مسائل امنیتی و مقابله با تهدیدات نرم دشمنان بخشی از مأموریت بسیج رسانه است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، سردار فتح‌الله جمیری، فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر شام‌گاه شنبه‌، سیزدهم تیرماه در آئین هم‌اندیشی و ضیافت رمضانی بسیج رسانه که به‌مناسبت روز قلم با حضور عبدالکریم جمیری، نماینده مردم شریف بوشهر، گناوه، دیلم و خارگ در مجلس شورای اسلامی، سیدحسین ناظر، مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز بوشهر و دیگر فعالان و نخبگان رسانه در سالن کنفرانس فرماندهی این سپاه تشکیل شد، با بیان اینکه روز‌به‌روز به نورانیت و معنویت بسیج افزوده می‌شود و در بخش‌های گوناگون شاهد نقش‌آفرینی اقشار مختلف بسیج هستیم، اظهار کرد: بسیج دارای سه مأموریت است، در بخش نظامی مقابله با تهدیدات سخت دشمنان، ورود به مسائل امنیتی و مقابله با تهدیدات نرم دشمنان از جمله این مأموریت‌ها است و بخشی از این مأموریت‌ها بر عهده بسیج رسانه است که شاهد کارهای بسیار خوبی از سوی این قشر هستیم و نیز با اتحاد و همدلی همه این مأموریت‌ها محقق می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در ادامه با بیان اینکه در دیگر نهادها تنها یکی از این مأموریت‌ها تعریف می‌شود، افزود: عظمت بسیج باعث شده است تا هر سه مأموریت مهم برای بسیج تعریف شود و بسیجیان با حضور خود در عرصه‌ها موفقیت‌های بسیار زیادی را رقم زده‌اند و ظرفیت بسیج بسیار گسترده است و روز به روز بیشتر نمود پیدا می‌کند.

جمیری در ارتباط با موضوعات مطرح شده در مورد مسکن برای بسیج رسانه، گفت: مسکن بسیجیان یک وظیفه است و این موضوع را پیگیری می‌کنیم و همچنین، موضوع حمایت قضایی از بسیج رسانه را نیز به‌صورت جدی پیگیری‌ خواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت منطقه، گفت: دشمن از طرفی در خلیج فارس حضور دارد و از طرف دیگر در کشورهای همسایه خلیج فارس و از این طرف نیز شاهد حضور مقتدرانه فرزندان ملت در دریا و خشکی هستیم.

برخورداری تجهیزاتی نیروهای مسلح ایران در مقابل با جنگ‌ نیابتی دشمنان

وی شرایط منطقه را خوب توصیف کرد و ادامه داد: هیچ تهدیدی احساس نمی‌شود و ما شرایط بسیار خوبی از نظر آمادگی نیروها و برخورداری از تجهیزات و امکانات داریم و همچنین، دشمنان تلاش دارند که با ایجاد جنگ‌های نیابتی، مرزهای ما را ناامن کنند ولی این موضوع هم در دستور کار قرار گرفته است و اگر حتی نزدیک مرزهای ما هم شوند، برخورد قاطع و محکمی خواهیم داشت و نیز آمادگی ما خیلی بیشتر از قبل شده است و در صورتی که دشمن خطایی مرتکب شود، حاشیه امنی برای آن‌ها و هم‌پیمانانشان باقی نخواهد ماند و هیچ آرامشی نخواهند داشت.

عضو شورای تأمین استان بوشهر گفت: اقتدار بسیج و سایر نهادها شرایط را برای ایجاد هرگونه تهدید توسط دشمنان سخت کرده است و آرامش کاملی احساس می‌شود و هیچ تهدید احساس نمی‌شود و همچنین، اصحاب رسانه به‌ویژه افرادی که دارای تفکر بسیجی هستند از جایگاه ویژه‌ای در سطح جامعه برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه بسیج برای دستیابی به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی شکل گرفته است، افزود: بسیج نقش بسیار مهمی در سربلندی و اقتدار و امنیت نظام داشته است.

جذب تهسیلات 10 درصدی خبرنگاران توسط بسیج رسانه

عبدالله نجفی، مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر نیز در این آئین هم‌اندیشی روز قلم و ضیافت رمضانی بیان کرد: سال گذشته تسهیلاتی برای اهالی بسیج رسانه استان بوشهر در نظر گرفته شد که تنها ۱۰ درصد از این تسهیلات جذب شد و یکی از خواسته‌های اهالی بسیج رسانه استان بوشهر، بهره‌مندی از امکانات تفریحی و رفاهی سپاه برای این قشر است.

عبدالکریم جمیری، نماینده مردم بوشهر، گناوه، دیلم و خارگ در مجلس شورای اسلامی ابزار رسانه‌ای و خبری و تبلیغاتی را به عنوان مهمترین ابزار استکبار جهانی برای تهاجم به دیگر ملت‌ها برشمرد و اضافه کرد: بسیج رسانه نقش بسیار مهمی در مقابله با این برنامه‌های دشمنان دارد و باید مأموریت‌ها و برنامه‌های رسانه‌ها به‌خوبی مورد توجه قرار بگیرد و زمینه‌ای فراهم شود که کاستی‌های موجود در این زمینه برطرف شود و همچنین، برخی از اهالی بسیج رسانه موضوعاتی را در مورد مسکن مطرح کردند که باید به صورت جدی این موضوع پیگیری شود.

منتخب مردم بوشهر، گناوه، دیلم و خارگ در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه مسکن یکی از الزامات است و امکان لازم در این زمینه وجود دارد و باید این کار انجام شود، افزود: برای اینکه افراد در هر عرصه‌ای با انگیزه بالا کار کنند، باید حمایت لازم از آن‌ها صورت بگیرد و امکانات و شرایط مناسبی برای آنها فراهم شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی همچنین، بر لزوم تلاش ویژه برای بهبود وضعیت فضا و امکانات مورد نیاز بسیج رسانه استان بوشهر تآکید کرد.

یادآور می‌شود، در پایان این آئین که از سوی سازمان بسیج رسانه سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر به‌مناسبت روز قلم برگزار شده بود، از تلاش‌های منصور لاوری منفرد، مدیرکل سابق صدا و سیمای مرکز بوشهر به‌منظور انتشارویژه اخبار و اطلاع‌رسانی حوزه رسانه و بسیج و نیز از تلاش‌های حسین شریفی نسب، عکاس خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه استان بوشهر به‌منظور پوشش بسیار عالی رزمایش الی بیت‌المقدس تقدیر و تجلیل و همچنین، گواهی دوره آموزش خبرنگاری به کبری فقیه و علیرضا مشایخی اعطا شد. سپس، نماز جماعت مغرب و عشا به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدی، امام‌جمعه کاکی اقامه شد و در پایان سفره ضیافت رمضانی جهت خبرنگاران روزه دار گسترانده شد.

برای دیدن گزارش تصویری بر روی«آئین هم‌اندیشی روز قلم» کلیک کنید!

captcha