مؤسسه «تفسیر جوان» چه محصولاتی را در نمایشگاه قرآن عرضه کرده است
کد خبر: 3323711
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۲

مؤسسه «تفسیر جوان» چه محصولاتی را در نمایشگاه قرآن عرضه کرده است

گروه مؤسسات قرآنی مردم نهاد: مهم‌ترین محصولی که تفسیر جوان در نمایشگاه قرآن عرضه کرده است «قرآن بشیر» است که با فروش خوبی هم همراه بوده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مؤسسه تفسیر جوان در بخش نهادها و مؤسسات تمامی فعالیت‌های خود را در یک غرفه 9 متری که در ابتدای بخش نهادها و مؤسسات واقع شده عرضه کرده است.

مهم‌ترین محصولی که این مؤسسه در بیست و سومین دوره نمایشگاه قرآن ارائه داده است، تفسیر نمونه است که به صورت خلاصه و در یک جلد ارائه شده است.

این تفسیر که با عنوان «قرآن بشیر» عرضه شده است، در زیر هر آیه ترجمه آن درج شده و روبروی هر آیه تفسیر آن نیز ارائه شده است.

همچنین واژگان همان آیات در حاشیه‌ها قرار گرفته است تا به این ترتیب دسترسی به تفسیر، ترجمه و لغات هر آیه برای خواننده به سهولت امکان‌پذیر باشد.

قیمت این محصول که امسال برای اولین بار در نمایشگاه کتاب عرضه شده و اولین بار است که در نمایگشاه قرآن نیز عرضه می‌شود، 130 هزار تومان است که با تخفیف 55 درصدی 60 هزار تومان به فروش می‌رسد.

این کتاب در کنار دیگر محصولات مؤسسه تفسیر جوان در بخش نهادها و مؤسسات یکی از پرفروش‌ترین محصولات معرفی شده است، ارائه تفسیرهای موضوعی و همچنین تفاسیر کامل دیگر از جمله دیگر محصولاتی است که توسط این مؤسسه عرضه شده است.

ارائه چهار عنوان کتاب نیم جیبی و 9 عنوان کتاب جیبی و نیز کتاب «چهار قل» که ویژه کودکان طراحی شده است از دیگر محصولات عرضه شده در این غرفه است.

کتاب‌های تفسیر کودکان که برخی مفاهیم داخل آن برای نقاشی در نظر گرفته شده است، تفسیر خانواده، تفسیر مردان و چند محصول دیگر از دیگر آثاری است که توسط مؤسسه تفسیر جوان تهیه و در نمایشگاه قرآن عرضه شده است.

captcha